سه چهارم سرمایه‌­گذاران ارزهای دیجیتال در سود هستند

سه چهارم سرمایه‌­گذاران ارزهای دیجیتال در سود هستند | همتاپی

ارزهای دیجیتال از 1 ژانویه  سال 2021، شاهد رشد چشمگیر 154 درصدی بوده­‌اند. در 18 آگوست، کریپتوونتج (Cryptovantage) تحقیقی را منتشر کرد که نشان می‌­دهد سه چهارم سرمایه‌­گذاران ارزهای دیجیتال اظهار داشته‌­اند که از دارایی‌­های ارز دیجیتال خود کسب درآمد کرده‌­اند.

ارزهای دیجیتال 12 درصد از متوسط پورتفولیو نسل هزاره را تشکیل می‌­دهند

به دنبال تحقیقات منتشر شده توسط کریپتوونتج (Cryptovantage) در مورد فراموشی پسورد ارز‌های دیجیتال، این شرکت نظرسنجی دیگری را انجام داد که شامل 1044 نفر از متولدین سال­‌های 1965 تا 1997 بود. این نظرسنجی نحوه سرمایه­‌گذاری نسل‌های مختلف در دارایی‌­های دیجیتال را توضیح می‌­دهد. گزارش جدید کریپتوونتج (Cryptovantage) با عنوان فلسفه­‌های نسلی در سرمایه­‌گذاری ارزهای دیجیتال توضیح می‌­دهد: محبوبیت دارایی‌­های ارز دیجیتال در افراد با سنین مختلف، متفاوت است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ارزهای دیجیتال 12 درصد از متوسط پورتفولیو نسل هزاره را تشکیل می‌­دهند | همتاپی

 

جزئیات این مطالعه می­‌گوید:

دارایی‌­های رمزارزی به طور متوسط 12 درصد از پورتفولیوی نسل Millennials (افراد بین 25 تا 35 سال) را تشکیل می‌­دهند، در حالی که برای نسل xennials (افراد بین 36 تا 44 سال)،  9.2 درصد از پورتفولیو آن‌­ها و  تنها 6.3 درصد از پورتفولیو نسل X (افراد بین 45 تا 56 سال ) را شامل می‌­شود. با وجود این مالکیت نسبی بزرگتر نسل Millennials، بیشترین سود سرمایه‌­گذاری رمزارزها برای این گروه گزارش نشده است. نسل xennials، با بیشترین مجموع سرمایه‌­گذاری، بیشترین سود را از دارایی‌­های رمزارز با 80.5 درصد، در مقایسه با 76.2 درصد نسل Millennials و فقط 71.5 درصد از نسل X داشته‌­اند.

همچنین این نظرسنجی بیان می‌کند:

از هر 4 نفر، 3 نفر  از سرمایه­‌گذاری در ارزهای دیجیتال روی هم رفته سود برده‌اند.

نسل xennials، بیت­ کوین­ کش (Bitcoin Cash) و دوج­ کوین (Dogecoin) را ترجیح می‌­دهد

این نظرسنجی نشان می‌­دهد که در بین همه شرکت‌­کنندگان (در هر نسلی)، بیت ­کوین (BTC) محبوب‌­ترین رمزارز می‌­باشد و علاوه بر بیت­کوین، نسل Millennials و X، اتریوم (ETH) را ترجیح می‌­دهند. از طرف دیگر، نسل xennials، بیت­کوین کش (BCH) و دوج­ کوین (DOGE) را به جای اتریوم انتخاب کرده­ است. اکثر Millennials استفاده از سرویس‌­هایی مانند کوین بیس (Coinbase) و تعدادی از xennials، خدماتی مانند Bitcoin IRA را ترجیح می‌­دهند.

نسل xennials، بیت­ کوین­ کش (Bitcoin Cash) و دوج­ کوین (Dogecoin) را ترجیح می‌­دهد | همتاپی

این گزارش نشان می‌­دهد که بخش عمده‌­ی شرکت‌­کنندگان، کنجکاوی را دلیل اصلی سرمایه­‌گذاری خود عنوان کرده­‌اند، دلیل دوم آنها برای سرمایه­‌گذاری، کسب سود بالا بوده است. تقریبا 39 درصد از 1044 پاسخ­‌دهنده بیان کرده‌­اند که ایلان ماسک برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال مفید است.

نویسنده گزارش کریپتوونتج (Cryptovantage) می‌­نویسد:

احتمال آغاز  سرمایه‌­گذاری در ارزهای دیجیتال در نسل xennials بیشتر از سایر نسل‌هاست. زیرا آن‌­ها معتقدند که رمزارزها امنیت و شفافیت را ارائه می‌­دهند و به آن­‌ها استقلال بیشتری می‌­بخشند.

نسل X با احتمال کمتری به این نظرات معتقدند. با این حال، آن‌­ها بیشتر از نسل Millennials و xennials، به ارزهای دیجیتال به عنوان پول آینده نگاه می‌کنند. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *