بیش از ۳۷ تریلیون توکن شیبا در صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ سپرده‌گذاری شد

بیش از 37 تریلیون توکن شیبا در صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ سپرده‌گذاری شد | همتاپی

به گفته Shibainuart، یک اکانت توییتری که به جامعه شیبا (SHIB) اختصاص دارد و معمولاً به‌روزرسانی‌های مربوط به اکوسیستم SHIB را ارائه می‌کند، بیش از 37 تریلیون توکن شیبا‌ در صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ (Shibaswap) سپرده‌گذاری شده‌ است.

سایر توکن‌های اکوسیستم، LEASH و BONE، به ترتیب به میزان 35533 و 66224009 توکن در همین صرافی سپرده‌گذاری شده‌اند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

شیبا سواپ صرافی غیرمتمرکز و بومی شیبا‌ اینو (Shiba Inu) است. صرافی شیباسواپ که در ژوئیه 2021 راه‌اندازی شد، دارای بسیاری از ویژگی‌های مشابه با صرافی‌های غیرمتمرکز کنونی مانند مبادله توکن و استخرهای نقدینگی، سپرده‌گذاری و میزان تسلط جهت رای‌دهی است.

شیباسواپ توسط SHIB trifecta، توکن اصلی اکوسیستم شیبا‌‌ اینو و همچنین دو توکن دیگر مبتنی بر شبکه اتریوم به نام BONE و LEASH تامین می‌شود. BONE با مجموع عرضه 250 میلیون توکن به عنوان توکن حاکمیتی این پلتفرم عمل می‌کند. دارندگان توکن‌های BONE می‌توانند از “Doggy DAO” برای پیشنهاد و رای دادن در مورد بهبود پروتکل شیبا سواپ استفاده کنند.

پورتال شیبااینو اکنون بیش از 22 میلیارد توکن شیبا سوزانده است

بر اساس گزارش‌ها، بیش از 22 میلیارد توکن شیبا در هفته اول فعالیت پورتال شیبا‌‌ اینو سوزانده شده است. با انتقال توکن‌های شیبا به آدرس کیف پول خورنده، کاربران می‌توانند به طور دائم آن‌ها را از چرخه تبادل حذف کنند. به این ترتیب، می‌توان توکن را کمی کمیاب‌تر کرد و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش داد.

 یک رستوران برگر با تم شیبا اینو به نام Welly، اعلام کرده است که جامعه شیبااینو مالک 15 درصد از این رستوران خواهند بود. بخشی از درآمد حاصل از فعالیت‌های رستوران در اختیار جامعه قرار می‌گیرد. علاوه بر این، جامعه گزینه سوزاندن یا تغییر کاربری این توکن‌ها را خواهد داشت. Welly قبلاً اعلام کرده بود که بخشی از درآمد حاصل از خرید محصولات این رستوران از طریق توکن شیبا‌ به کیف پول‌های خورنده انتقال می‌یابند.

در همین حال، همانطور که قیمت شیبا‌‌‌ برای یک حرکت بزرگ دیگر آماده می‌شود، نهنگ‌ها به انباشت آن ادامه می‌دهند. دو نهنگ برتر اتریوم در 24 ساعت گذشته 200 میلیارد شیبا خریداری کرده‌اند.

بر اساس داده‌های WhaleStats، شیبااینو بار دیگر توانسته بیشترین نهنگ‌ها را به خود اختصاص دهد.

در حالی که سرمایه‌گذاران برای نوسانات ماه مه آماده می‌شوند، شیبا‌ مانند بقیه رمزارزهای بازار کاهش یافته است. در زمان انتشار این مطلب، شیبا اینو با افت 6.32 درصدی در 24 ساعت گذشته، با 0.00002092 دلار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *