پیش بینی قیمت اتریوم: قیمت اتر به سمت ۴,۰۰۰ دلار پیش می‌رود

پیش بینی قیمت اتریوم: قیمت اتر به سمت 4,000 دلار پیش می‌رود | همتاپی

قیمت اتریوم در طول این هفته رشد قیمت چشمگیری داشت و روز شنبه نیز به افزایش خود ادامه داد. چنین به نظر می‌رسد طی روزهای آینده نیز شاهد رشد بیشتری نیز از این ارز دیجیتال خواهم بود.

در حال حاضر، اتریوم پس از ثبت بالاترین رکورد قیمت، بالای 3,500 دلاری برای سه ماهه اول سال، اکنون شاهد دوره تثبیت قیمت است. اتریوم سطح قیمت 3,500 دلاری را برای اولین بار در تاریخ 6  ماه ژانویه تست کرد.

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد، احتمالا این روند رشد قیمت اتریوم تا سطح 4,000 دلار ادامه داشته باشد، چرا که قیمت بالای خط میانگین متحرک 200 روزه (EMA-200) حفظ شده است.

در زمان نگارش این مقاله، نمودار اتر به دلار با 0.24 درصد افزایش در تایم فریم روزانه، با قیمت 3,485 دلار خرید و فروش شد. طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، حجم معاملات 24 ساعته اتریوم با بیش از 16 درصد کاهش به ارزشی معادل 15,929,060,693 دلار رسید.

اتریوم در صدد افزایش قیمت تا 4 هزار دلار 

نمودار قیمت اتریوم به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت اتر‌یوم به دلار. منبع: تریدینگ ویو

در نمودار روزانه، قیمت اتریوم حرکت صعودی قوی را با صعود 35 درصدی از پایین‌ترین سطح قیمتی نزدیک به 2,500 دلار از تاریخ 14 مارس، داشته است. این قیمت برای اولین بار که در ماه ژانویه تست شد و از متحرک نمایی 200 روزه عبور کرد. بنابراین، عملکرد فعلی قیمت، نشان از آن دارد که چشم‌انداز صعودی قیمت اتریوم همچنان ادامه خواهد داشت. 

به عنوان اولین هدف صعودی، احیای مجدد سفارش خرید اتریوم در بازار، قیمت این ارز دیجیتال را به سمت 3,600 دلار پیش خواهد برد. در مرحله بعد، سرمایه‌ گذاران خود را برای رسیدن به سطح مقاومت افقی روی 4,000 دلار، آماده می‌کنند.

از سوی دیگر، بسته شدن کندل روزانه روی کمتر از پایین‌ترین سطح قیمت روزانه آن، نشان از عدم اطمینان معامله‌گران دارد. همینطور که قیمت رو به پایین حرکت می‌کند، فروشندگان می‌توانند در حدود متحرک نمایی 200 روزه و قیمت 3,526 خیالی آسوده داشته باشند. طولانی شدن مدت فروش می‌تواند قیمت را به 2,800 دلار بکشاند.

تحلیل‌ تکنیکال قیمت اتریوم

RSI: شاخص قدرت نسبی روزانه در نزدیکی منطقه اشباع خرید خنثی حفظ شده و روی 70 باقی مانده است، نزولی شدن این شاخص می‌تواند چشم‌انداز صعودی را تضعیف کند.

MACD: واگرایی همگرایی میانگین متحرک بالاتر از خط میانی و گرایش خنثی معامله می‌شود.

حجم معاملات: روند حجم قیمت، نشان از رشد مومنتوم و قیمت دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *