تحلیل قیمت اتریوم: قیمت اتر مقاومت کلیدی ۳ هزار دلار را شکست

تحلیل قیمت اتریوم: قیمت اتر مقاومت کلیدی 3 هزار دلار را شکست | همتاپی

اتریوم به بالای محدوده 3,000 دلار بازگشته و به نظر می‌رسد بعد از پایان روندی نزولی و کوتاه مدت، خود را برای حرکت به سمت قیمت‌های بالاتر آماده می‌کند.

طبق گزارش سایت بیت استمپ (Bitstamp)، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که کمتر از دو هفته از سقوط قیمت اتریوم به 2,160 دلار می‌گذرد.

سطوح پشتیبانی کلیدی: 2,500 دلار، 2,805 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 3 هزار دلار، 3,400 دلار، 3,750 دلار

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پس از یک رالی خوب 2 روزه، قیمت اتر‌یوم امروز سطح مقاومت کلیدی 3,000 دلاری را شکست. اگر قیمت اتر بتواند این سطح را به حمایت تبدیل کند (این سطح را مجدداً تست کرده و تأیید کند)، این رالی قابل توجه، می‌تواند بسیار بیشتر از این‌ها ادامه پیدا کند. علاوه بر این، اگر قیمت اتریوم پول‌بک عمیق‌تری داشته باشد، احتمالاً محدوده پشتیبانی قابل توجهی را روی قیمت 2,800 دلار، خواهد دید.

اگر بخواهیم کلی‌تر به نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نگاه کنیم، قیمت اتریوم برای این که به بالاترین سطح خود در تایم فریم روزانه برسد، می‌بایستی از سطح قیمتی مهم 3,400 دلاری عبور کند. این اولین مرحله در تأیید روند صعودی خواهد بود.

تحلیل قیمت اتریوم با استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال

حجم معاملات: حجم بالای معاملات، به همراه 6 کندل سبز رنگ در هفته گذشته، نشان از جهت‌گیری صعودی قیمت اتریوم دارد وهمین امر وضعیت خریداران را تحت کنترل قرار می‌دهد.

نمودار قدرت نسبی (RSI): نمودار قدرت نسبی روزانه، به بالای 50 واحد رسیده است که هم یک سقف بالاتر و هم کف بالاتر ایجاد کرده است. این حرکت معکوس قابل توجه است و فضای زیادی برای حرکت به سطوح بالاتر وجود دارد.

MACD: شاخص مکدی در نمودار روزانه اتریوم صعودی است و حرکت آن در دو روز گذشته تشدید شده است، همانطور که هیستوگرام و میانگین‌‌های متحرک‌ که در حال افزایش هستند، نشان می‌دهد. این نشانی واضح از روندی صعودی است.

 تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم | همتاپی

تحلیل تکنیکال قیمت اتر‌یوم. منبع: تردینگ ویو

جهت‌گیری: جهت‌گیری فعلی برای قیمت اتر، صعودی است و هیچ نشانه‌ای از ضعف وجود ندارد.

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

هم‌اکنون قیمت اتریوم با دو چالش کلیدی روبرو است. اولین مورد تأیید شکست محدوده 3,000 دلاری و تبدیل آن به پشتیبانی است. دوم این است که از سطح 3,400 دلار عبور کرده که یک تغییر عمده روند را در میان مدت، تضمین می‌کند.

حرکت فعلی به نفع این سناریو است، اما همیشه ممکن است که خرس‌ها در سطوح مقاومت کلیدی قوی به بازار بازگردند. بهتر است که محتاط بوده و مراقب محدوده پشتیبانی 2,800 تا 3,000 دلار باشید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *