پیش بینی قیمت اتریوم: آیا قیمت ۳ هزار دلاری اتریوم دست یافتنی است؟

پیش بینی قیمت اتریوم: آیا قیمت 3 هزار دلاری اتریوم دست یافتنی است؟ | همتاپی

پس از این که خریداران کنترل کوتاه مدت  اتریوم را در دست گرفتند، قیمت این ارز دیجیتال توانست به بالای ۲,۶۰۰ دلار برسد. اکنون بسیاری می پرسند قیمت اتریوم به 3 هزار دلار می‌رسد؟

قیمت اتریوم در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود در 6 ماه اخیر، یعنی 2,160 دلار رسید، اما بعد از آن بیش از 20 درصد افزایش داشت.

سطوح حمایت کلیدی: 2,550 دلار، 2,200 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 2,805 دلار، 3,000 دلار

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌‎‌دهد، اتریوم تاکنون آخر هفته قابل قبولی را تجربه کرده و توانسته است به بالای سطح مقاومت کلیدی 2,550 دلار، که اکنون به یک سطح حمایتی تبدیل شده است، دست پیدا کند. در حال حاضر مقاومت آنی در 2,805 دلار یافت می‌شود و چنانچه قیمت اتر‌یوم مومنتوم صعودی خود را حفظ کند، احتمالاً قیمت نقطه عطف 3 هزار دلاری را هدف قرار دهد که یک سطح روانی کلیدی است.

نمودار یک روزه قیمت اتریوم به دلار | همتاپی

نمودار یک روزه قیمت اتریو‌م به دلار. منبع: تریدینگ ویو

تحلیل قیمت اتریوم با استفاده از شاخص‌های تکنیکال

حجم معاملات: در رالی اخیر، حجم معاملات اتریوم در سطح مناسبی قرار داشت. با این حال، حجم معاملات آخر هفته همچنان پایین است. بهتر است برای تایید مومنتوم قیمت فعلی تا دوشنبه منتظر بمانیم.

RSI: شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه اشباع فروش (oversold area) بالاتر رفته و همچنان روند صعودی دارد. در واقع RSI باید به یک سقف بالاتر (higher high) دست یابد و از روند نزولی که از نوامبر ادامه داشته فاصله بگیرد.

MACD: شاخص مکدی روزانهr امروز یک تلاقی صعودی داشته است و این خبر خوبی برای خریداران است؛ زیرا می‌تواند نشان‌دهنده شروع یک رالی قابل توجه باشد و احتمالاً قیمت اتر‌یوم را به 3,000 دلار بازگرداند.

نمودار اتریوم/ دلار در بیت استمپ | همتاپی

نمودار اتریوم/ دلار در بیت استمپ. منبع: تریدینگ ویو

سوگیری: بر اساس شاخص‌ها، سوگیری فعلی اتریوم صعودی کوتاه مدت است.

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

اتریوم سیگنال‌های صعودی واضحی دارد و ظاهراً برای صعود بیشتر نیز آماده است. چنانچه اتر‌یوم بتواند مقاومت 2,805 دلار را بشکند، سطح روانی کلیدی در 3,000 دلار محتمل است. مومنتوم آخر هفته چندان تعیین‌کننده نیست، بنابراین بهتر است منتظر حرکات قیمت در روز دوشنبه باشیم تا سوگیری فعلی را تأیید کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *