مجموع TRXهای سوزانده شده توسط ترون از ۷.۷ میلیارد دلار گذشت

7.7 میلیارد ترون سوخت | همتاپی

شبکه ترون توانست در بحبوحه افزایش فشار اخیر خرس‌ها، از بقیه ارزهای دیجیتال بهتر عمل کند. TRX، توکن شبکه ترون، در 30 روز گذشته بیش از 25 درصد افزایش یافته است. برای تداوم افزایش خرید ترو‌ن، شبکه این ارز دیجیتال به طور مداوم در حال سوزاندن کوین است.

تقریباً 300 میلیون TRX سوزانده شده است

جاستین سان، بنیان‌گذار پلتفرم ترون، اطلاع داد که تقریباً 300 میلیون توکن TRX دیگر به یک کیف پول مرده ارسال شده است. ارزش این تراکنش حدود 24 میلیون دلار بود. در حال حاضر ارز دیجیتال ترو‌ن با قیمت متوسط 0.08 دلار خرید و فروش می‌شود. به گفته انجمن ترون، بیش از 385 میلیون کوین در 26 ام ماه مه 2022 برای حمایت از این فرآیند سوزانده شد.

این در حالی است که طی 48 ساعت گذشته دو تراکنش مشابه دیگر نیز توسط  اکانت وال آلارت در توییتر ثبت شده است. بیش از 14.9 میلیون دلار از 184 میلیون دلار توکن Tron به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است. با این حال، ترو‌ن اذعان کرد که این تراکنش ها بخشی از فرآیند سوزاندن آنها نبوده است.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

شبکه ترون ادعا می‌کند که در وضعیت کاهش قیمت قرار دارد. این بیانیه در شرایطی منتشر می‌شود که آنها تنها در 30 هفته حدود 7.7 میلیارد توکن TRX را به یک کیف پول مرده ارسال کرده‌اند. Tronscan اشاره کرد که ترون، بیش از 7.2 میلیارد توکن TRX را سوزاند. با این حال، سان خوشبین است زیرا هدف او سوزاندن 8 میلیارد TRX است.

افزایش سوزاندن ترون در ماه مه

طبق داده‌‌ها، فرآیند سوزاندن TRX در ماه مه افزایش چشمگیری داشت. میزان سوزاندن توکن‌ها در این ماه، دو بار به سطح 1 میلیارد توکن رسید. در 5 مه 2022، شاهد راه‌اندازی یک استیبل‌کوین دیگر با عنوان USDD با پشتیبانی TRX بودیم. با این حال، USDD از یک نقطه عطف بزرگ نیز فراتر رفته است. این استیبل کوین توانست گردشی بالغ بر 600 میلیون دلار ایجاد کند. این دستاورد بزرگ در بحبوحه سقوط تاریخی ترا لونا و UST به دست آمد.

در ضمن، توکن TRX پله‌‌های ترقی را طی کرده و به سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است. 

 قیمت خرید و فروش ترون در زمان انتشار این خبر در حوالی 0.08093 دلار است. حجم معاملات ترو‌ن در 24 ساعت گذشته، بیش از 1.26 میلیارد دلار و ارزش کل بازار ترون نیز بیش از 7.5 میلیارد دلار می‌باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *