نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۴۰٪ کاهش یافت

نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۴۰٪ کاهش یافت | همتاپی

تعداد توکن‌های شیبا اینو (SHIB) سوخته شده در بازار به شدت کاهش یافته اما به نظر می‌آید مشکلی وجود دارد.

براساس داده‌های پرتال شیبا بورن (ShibBurn)، نرخ توکن سوزی یکی از بزرگترین میم توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، به ۴۰٪ سقوط کرده است. اگرچه این افت شدید و سریع نگران‌کننده به نظر می‌رسد، اما سرمایه‌گذاران نباید دچار هراس شوند، زیرا دلیلی بسیار ساده دارد.

در ۷۲ ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو در بازار جهش شدیدی را تجربه کرد و به سطحی رسید که در چند ماه گذشته بی‌سابقه بوده است. این رشد قیمت سریع منجر به افزایش جریان ورودی به بازار و فعالیت‌های بیشتر شبکه شد که یکی از بهترین راه‌های تأمین توکن‌های شیبا، برای سوزاندن است. 

سوزانندگان بزرگ شیبا اینو از جمله Amazon Shib Burner، اخیراً بیش از ۴۰ میلیون توکن شیبااینو را از گردش خارج کرده‌اند. با عملکرد خوب قیمت شیبااینو در چند هفته گذشته، کاربران بیشتری با این توکن آشنا می‌شوند و احتمالاً از آن به عنوان ابزار پرداخت استفاده خواهند کرد که مستقیماً منجر به افزایش نرخ توکن سوزی می‌شود.

کاهش نرخ توکن سوزی که امروز شاهدش بودیم، چیزی جز اصلاح افزایش شدید قیمت شیبا اینو در طول چند روز گذشته نبوده است. 

آیا افزایش قیمت شیبا اینو ادامه خواهد داشت؟

تحلیل شیبااینو بر اساس نمودار روزانه نشان می‌دهد این توکن در حال حاضر در سطح مقاومت فاندامنتال قرار دارد و هنوز موفق به شکست آن نشده است. علت ناتوانی قیمت شیبا اینو در شکستن این سطح، کمبود حجم معاملات و افزایش فشار فروش شیبااینو در روز گذشته بود که باعث افت قیمت ۱۳ درصدی شد.

با در نظر گرفتن ماهیت فعالیت معاملاتی روز ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد)، منبع اصلی فشار، تریدرهای خرد و سرمایه‌گذارانی بودند که با توجه به الگوهای مصرف درون زنجیره‌ای دارایی‌هایشان را زیر قیمت فروختند.

مطالب مرتبط: ۱۹۰ میلیون دلار شیبا تحت مالکیت ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم است

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.0000159 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴٪ رشد کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *