هشدار پلیس فتا در خصوص واریز پول از منبع ناشناس به حساب‌های بانکی

هشدار پلیس فتا در مورد واریز پول از منبع ناشناس به حساب‌های بانکی | همتاپی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا: در مواجه با واریزی‌های ناشناس به حساب‌های بانکی خود هوشیار باشید و سریعا موضوع را پیگیری کنید.

با توجه به تعداد زیاد پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا در خصوص واریز پول از منابع ناشناس به حساب هموطنان، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ضمن هشدار به تمام هموطنان از آنها خواست در صورتی که افراد و منابع ناشناسی به حساب آنها پول واریز کردند، ابتدا حساب خود را مسدود کنند و موضوع را در اسرع وقت به بانک عامل به صورت کتبی اعلام کنند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

سرهنگ پاشایی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

در تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا و با استناد به مستندات موجود، مشخص شد در این روش کلاهبرداری، افراد کلاهبردار از طریق فیشینگ با دسترسی به اطلاعات حساب‌های بانکی هموطنان و حساب‌های مالی سایر افراد، به منظور پولشویی و طولانی کردن فرایند پی جویی جرایم وجوهات سرقتی را به سایر حساب‌های افراد انتقال می‌دهند و در زمان‌های متعدد نسبت به برداشت غیر مجاز آن اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا، در ادامه بیانات خود برای جلوگیری از بروز چنین جرایمی از شهروندان خواست علاوه بر فعال‌سازی سرویس پیامک واریز و برداشت حساب‌های مالی خود در صورت واریز وجه مشکوک به حساب‌های بانکی بلافاصله رمز دوم کارت ‌بانکی خود را تغییر داده و موضوع را به صورت رسمی به مراجع قضایی و بانک‌های عامل گزارش دهند.

سرهنگ پاشایی با اشاره به اینکه اجرای کامل طرح استفاده از رمز یکبار مصرف در کشور می‌تواند باعث کاهش این قبیل جرایم شود و جلوی این سودجویی‌ها را بگیرد، از هموطنان درخواست کرد با توجه به مهلت مشخص شده توسط بانک‌ها اقدامات لازم را جهت فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف خود انجام دهند.

ترجمه و جمع‌آوری: واحد خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *