موافقت ایلان ماسک با ویتالیک بوترین در مورد همکاری دوج‌کوین و اتریوم

موافقت ایلان ماسک با ویتالیک بوترین در مورد همکاری دوج کوین و اتریوم | همتاپی

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در مورد همکاری بین دوج کوین و اتریوم گفت که او «کاملا» با ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، موافق است.

بوترین اعلام کرد: اگر بتوانیم پل ارتباطی امنی میان اتریوم و دوج کوین داشته باشیم، بسیار عالی می‌شود. 

ویتالیک بوترین در مورد ارتباط دوج کوین و اتریوم صحبت کرد و ایلان ماسک با آن موافقت کرد.

هفته‌ی گذشته بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، در مصاحبه‌ای با محقق هوش مصنوعی، لکس فریدمن (Lex Fridman)، در مورد همکاری بالقوه‌ی اتریوم و دوج کوین (dogecoin) صحبت کرد.

فریدمن با اشاره به توئیت‌های مکرر مدیر عامل تسلا و اسپیسکس درباره دوج کوین گفت: 

ایلان ماسک قدرتی در اختیار دارد که به توسعه یک رمزارز کمک می‌کند.

 و سپس از بوترین پرسید:

آیا راهی برای استفاده از این قدرت و برتری، برای بهبود وضعیت اتریوم وجود دارد؟

بوترین در جواب گفت: 

اگر دوج بخواهد به نوعی با اتریوم ارتباط پیدا کند و سپس افراد بتوانند هزاران بار در ثانیه با دوج معاملات خود را انجام دهند، بسیار عالی خواهد شد.

بوترین تأکید کرد: 

قطعاً فکر نمی‌کنم اتریوم بر ضد کوین‌های سگ‌‌دار (اشاره به نماد دوج کوین که تصویر سگ دارد) باشد […] بلکه می‌خواهم طرفداران به نوعی احساس کنند که اتریوم، حداقل کمی از ذات و روحیه‌ کوین‌های سگ‌دار را در خود دارد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

وی توضیح داد: اگر بتوانیم پل ارتباطی امنی میان اتریوم و دوج کوین داشته باشیم، بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود . هنگامی که اتریوم مقیاسپذیرتر شود و در تمامی دارایی‌های اتریوم قابل اجرا باشد، آنگاه می‌توانید دوج کوین‌های رپ‌شده (Wrapped DOGE) را با کارمزدهای بسیار پایین و سرعت بسیار بالا نیز معامله کنید.

بوترین درمورد اقدام ماسک در حمایت از دوج کوین گفت: «اگر بخواهید اقدامات شدیداً پیچیده و مخرب یا اقدامات عامدانه او را به کل بازار نسبت دهید، اشتباه می‌کنید. او فقط یک انسان است و سگ‌ها را دوست دارد، درست مثل من که سگ‌ها را دوست دارم.»

ماسک سپس در مورد این مصاحبه اظهار نظر کرد و در توئیتر خود نوشت: من کاملا با ویتالیک موافقم.

در حال حاضر، اتریوم در مراحل ارتقا از مدل اجماع اثبات کار (PoW) به یک مدل اثبات سهام (PoS) می‌باشد. اخیراً بوترین توضیح داد که چرا انجام فرآیند این ارتقا، بیشتر از حد انتظار زمان برده است.

وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در مورد پروژه خودمان مشاهده کردم، مشکلات فنی نیست، بلکه این مشکلات به مردم مربوط می‌شود … در حال حاضر اتریوم از وضعیت اقتصادی بهتری برخوردار است، اما پنج سال طول کشید تا به جایی که الان هستیم، برسد. در این پنج سال درگیری‌های زیادی در درون تیم خود داشتیم. اگر در حال ساخت یک تیم هستید، مهم است که بدانید با چه کسانی کار می‌کنید.

ماه گذشته، ایلان ماسک چند پیشنهاد برای اصلاح و بهبود دوج کوین ارائه داد و ادعا کرد که با توسعه‌دهندگان دوج، ملاقات داشته است. ماسک نوشت: در حالت ایده‌آل، اگر دوج سرعت و اندازه بلوک را 10 برابر افزایش، و کارمزدها را 100 برابر کاهش دهد، در این صورت برنده مطلق بازی خواهد بود.

 به نظر شما، آیا اتریوم و دوج کوین می‌توانند همکاری خوبی را با یکدیگر داشته باشند؟ لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *