مدیر عامل شرکت ویزا: ۵ فرصت ارزهای دیجیتال را در اولویت قرار داده‌ایم

مدیر عامل شرکت ویزا: 5 فرصت ارزهای دیجیتال را در اولویت قرار داده‌ایم | همتاپی

مدیر عامل شرکت ویزا، آلفرد کلی (Alfred F Kelly) می‌گوید که این شرکت غول‌­آسای پرداخت به طرزی بسیار شگرف به فضای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شده است. او پنج فرصت را در فضای کریپتو مد نظر دارد و بیان می‌کند که شرکتش از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

در طی فراخوان درآمد شرکت ویزا برای دوره منتهی به 31 مارس هفته گذشته، این شرکت غول‌­آسای پرداخت تعهد خود به فضای کریپتو را بیان کرد و پنج حوزه اصلی آن را معرفی کرد.

آلفرد کلی، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ویزا اظهار کرد که شرکت او، دو بخش را در فضای کریپتو می‌بیند. یکی از آنها، بیت کوین است که او آن را در درجه اول دارایی موجود در دستان مردم توصیف کرد. او در ادامه گفت:

ما آنها را به چشم طلای دیجیتال می‌بینیم. […] بعد از آن ارزهای دیجیتالی دیگری وجود دارند، از جمله ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و استیبل کوین‌هایی که مستقیماً توسط ارزهای فیات موجود پشتیبانی می‌شوند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

مدیر عامل این شرکت در ادامه گفت:

در فضای ارزهای دیجیتال تمرکز ما روی پنج فرصت مختلف است. و باید بگویم که به شدت به این فضا راغب هستیم و فکر می‌کنم موقعیت بسیار خوبی دارند.

اولین فرصتی که مدیر عامل ویزا عنوان کرد، امکان خرید ارزهای دیجیتال یا بیت کوین به مصرف کنندگان است. او توضیح داد: 

ما به شدت بر روی کیف پول‌ها و تراکنش‌ها کار می‌کنیم تا خرید مردم توسط کارت‌های ویزا را آسان کنیم.

کلی در ادامه توضیح داد، فرصت دوم «امکان نقد کردن ارز دیجیتال به فیات است» و افزود که این به معنای: 

تبدیل یک ارز دیجیتال به فیات با اعتبار ویزا است، و سپس هر یک از 70 میلیون کاربر ویزا می‌توانند با این وجه خرید کنند، و این امر به کاربردی شدن ارز دیجیتال کمک می‌کند. 

مدیر عامل این شرکت خاطرنشان کرد: 

بیش از 35 پلتفرم و کیف پول ارز دیجیتال داریم که ترجیح می دهند با ما کار کنند. سایت‌های کوین بیس (Coinbase)، سایت کریپتو(Crypto.com)، بلاکفای (Blockfi)، فولد (Fold)، بیت‌پاندا (Bitpanda)  فقط چند نمونه از آنها هستند. و این مطمئناً فرصت دوم و البته فرصت بزرگی محسوب می‌شود.

فرصت سومی که شرکت ویزا در فضای کریپتو روی آن تمرکز دارد، امکان دادن به موسسات مالی و شرکای فین تک (fintech) است که بتوانند گزینه ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود ارائه دهند.

آلفرد کلی توضیح داد که شرکت ویزا APIهایی ایجاد کرده که به مشتریان موسسات مالی امکان خرید، نگهداری یا حتی مبادله ارزهای دیجیتال (که توسط انکوریج (Anchorage) نگهداری می‌شود) را می‌دهد. انکوریج اولین بانک دارایی‌های دیجیتال با مجوز فدرال در ایالات متحده است. و ما اولین فروش خود را با بانک First Boulevard که یک بانک نوین دیجیتال است و هدف آن ایجاد ثروت برای جامعه سیاه‌پوستان است، انجام داده‌ایم.

فرصت چهارم، تسویه حساب است که مدیر عامل این شرکت گفت: 

ما زیرساخت‌های خود را به روزرسانی کرده‌ایم تا یک موسسه مالی بتواند با ارز دیجیتال و استیبل کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC)، تسویه حساب کند.

کلی در پایان گفت آخرین فرصت در فضای کریپتو:

ادامه کار با بانک‌های مرکزی است.

به نظر شما آیا شرکت ویزا می‌تواند تمامی این کارها را انجام دهد؟ در قسمت دیدگاه، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *