پشتیبانی ایلان ماسک از جامعه رمزارزها پیش از رای‌­گیری مهم مالیاتی

پشتیبانی ایلان ماسک از جامعه رمزارزها پیش از رای‌­گیری مهم مالیاتی | همتاپی

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا گفت، در حال حاضر هیچ بحرانی در بازار رمزارزها وجود ندارد که مستلزم مقررات «عجولانه» باشد. 

جامعه‌ی ارزهای دیجیتال به تلاش­‌های خود تنها چند ساعت قبل از رای­‌گیری مهم در مورد مالیات بر دارایی­های دیجیتال از سوی کنگره آمریکا ادامه می­دهد. این بار، آن­ها از حمایت یکی از تأثیرگذارترین افراد این روزها یعنی ایلان ماسک برخوردار هستند.

  • خبرگزاری کریپتوپوتیتو (CryptoPotato) در روز گذشته از جنجال‌های مقامات آمریکایی در رابطه با تلاش این کشور برای تنظیم و اجرای مالیات بر صنعت دارایی‌­های دیجیتال خبر داد.
خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم
  • به طور خلاصه، سناتور مارک وارنر (Mark Warner) و راب پورتمن (Rob Portman) اصلاحیه‌­ای را پیشنهاد کردند که طبق آن می­‌خواهند تقریباً از همه افراد تحت عنوان کارگزار مالیات بگیرند. سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، ران وایدن (Ron Wyden) و پت تومی (Pat Toomey)، طرحی را با قوانین سختگیرانه‌­ی کمتری در مقابل آن پیشنهاد ارائه کردند، اما وارنر و پورتمن اصلاحات لحظه آخری را ارائه دادند، که توجه دست‌­اندرکاران رمزارزها را (دوباره) به خود جلب کرد.
  • آخرین پیشنهاد آن­ها، تنها ماینرهایی که از اثبات کار استفاده می‌­کنند و فروشندگان کیف پول را مستثنی می‌­کند. اما جالب است که دولت بایدن از این اصلاحیه خاص حمایت کرده است.
  • همانطور که آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) خاطرنشان می­‌کند، جامعه به سرعت واکنش نشان خواهد داد و افراد بی‌­شماری نگرانی خود را نشان می‌­دهند و مردم را ترغیب می­‌کنند که با سناتورهای خود تماس بگیرید و به آن­ها بگویید که می­‌خواهید نوآوری و رفاه اقتصادی در ایالات متحده باقی بماند.
  • بری سیلبرت (Barry Silbert)، بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه ارزهای دیجیتال (Digital Currency Group)، افزود که این حرکت، تغییر ایجاد می‌­کند زیرا تلاش­‌های نمایندگان سناتور تأثیر مثبت دارد. وی همچنین به فالوورهای خود توصیه کرد که تماس، ایمیل و تگ کردن نمایندگان خود در توییت‌­ها را ادامه دهید.
  • برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین بیس (Coinbase)، که کاملاً مخالف اصلاحات پورتمن است، رای‌گیری را به عنوان یکی از چند لحظه کلیدی که آینده ما را تعیین می‌­کند توصیف کرد. علاوه بر این، او نشان داد که چرا درخواست رعایت قوانین از تأییدکنندگان اثبات سهام، در حالی که ماینرهای اثبات کار را مستثنی می­‌کنیم، درخواستی غیرممکن است.
  • علاوه بر تمام دست‌اندرکاران دنیای ارزهای دیجیتال که مخالف این پیشنهاد خاص بودند، مدیرعامل تسلا نیز به آن­ها پیوست. ایلان ماسک با آرمسترانگ موافقت کرد و خاطرنشان کرد: 

اکنون، زمان انتخاب برندگان یا بازندگان تکنولوژی در فناوری رمزارزها نیست، زیرا هیچ بحرانی وجود ندارد که مجبور به ایجاد قوانین شتاب‌زده باشیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *