پیتر اسکیف از مردم خواست به پسرش بیت‌کوین هدیه دهند

پیتر اسکیف از مردم خواست تا به پسرش بیت کوین هدیه دهند| همتاپی

جامعه بیت‌کوین اخیرا در توییتر متوجه شد که پسر خرس معروف پیتر اسکیف (Peter Schiff) به ارز‌های دیجیتال علاقمند شده است. در حال حاضر او سعی می‌کند که از این توجه ناگهانی، نهایت استفاده را ببرد.

پیتر اسکیف، مدیرعامل Euro Pacific Capital، فروشنده‌ی شناخته شده‌ی طلا و خرس بیت‌ کوین است. او اخیرا با افشای این که پسرش مقداری بیت‌کوین خریده است، دست و پنجه نرم می‌کند. دیروز او به علاقه‌مندان ارز‌های دیجیتال پیشنهاد داد تا از این فرصت استفاده کنند و با هدیه دادن بیت‌کوین به پسرش، در تولد ۱۸ سالگی او، این قضیه را بیشتر کش بدهند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پیتر اسکیف در توییتر خود نوشت:

بسیاری از شما مرا بخاطر اینکه پسرم اسپنسر، بیت‌کوین خریده است مسخره و قضاوت می‌کنید. او دیروز ۱۸ ساله شد،‌ چرا با هدیه دادن بیت‌کوین به عنوان هدیه‌ی تولد به او بیشتر خجالت‌زده‌اش نمی‌کنید؟ اینم ادرس والت پسرم: 3AeFWb22AG1qXLEyz1hNLYiT1PF8nrNrnK. او بیتکوین‌هایش را نگه خواهد داشت.

منبع:  (PeterSchiff (@PeterSchiff

طبق گزارش‌ Decrypt، پیتر اسکیف معمولا علاقه‌‌‌مندان عادی ارز‌ دیجیتال و همچنین شخصیت‌های شناخته شده صنعتی را به چالش می‌کشد و معتقد است که طلا، برخلاف بیت‌کوین ارزش حقیقی دارد و خودش را به عنوان وسیله‌ای برای حفاظت از سرمایه انسان‌ها در طول تاریخ هزاران ساله‌ی بشریت ثابت کرده است.

با این حال پسرش اسپنسر اسکیف (Spencer Schiff) اخیرا گفته است که چند هفته پیش ۴۵۰ دلار بیت‌کوین خریده است و گرچه استخراج سهام‌های طلا بخش بسیار بزرگ‌تری از در‌آمدش را تشکیل می‌دهد، اما او برنامه دارد باز هم در آینده بیت‌کوین خریداری کند. 

اسپنسر اسکیف (Spencer Schiff) اخیرا گفته است که چند هفته پیش ۴۵۰ دلار بیت‌کوین خریده است

از شروع این قضیه تا الان، تقریبا 0.106 بیت‌کوین با ارزش بالای ۱۲۰۰ دلار از طریق ۳۶ تراکنش به آدرسی که پیتر برای هدیه دادن گذاشته بود، فرستاده شده است.

پیتر اسکیف احتمالا با اشاره به اشتباه پرهزینه‌ای که منجر به از دست رفتن ۵۰ دلار بیت‌کوینی ختم شد، که اریک وورهیس (Erik Voorhees) مدیرعامل ShapeShift به او هدیه داده بود، اضافه کرد: او بیت‌ کوین‌هایش را از دست نخواهد داد.

او بیت‌ کوین‌هایش را از دست نخواهد داد.

بعد از اینکه یکی از کاربران برای پیتر کامنت گذاشت:

پولدارها دارند گدایی می‌کنند.

فرد دیگری به نام gold bug جواب داد:

این در واقع تبلیغی ارزان برای ترویج و محبوبیت بیت‌کوین است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *