پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا گیمز (Gala Games) در سال ۲۰۲۱

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا گیمز (Gala Games) در سال ۲۰۲۱

پروژه گالا با تحت اختیار قرار دادن کنترل بازی‌ها به خود بازیکنان، رویکرد جدیدی را در صنعت بازی به وجود آورده است. علاوه بر این، ماموریت گالا گیمز (Gala Games) این است که بازی‌های بلاکچینی بسازد که کاربران واقعاً مایل به بازی کردن باشند.

این تحلیل در سال ۲۰۲۱ بر اساس اندیکاتورهای تکنیکالی صورت گرفته است. در ادامه تمامی معیارهای تحلیلی خود برای گالا را مشخص کرده‌ایم. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

علاوه بر این، با این پروژه، بازیکنان دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن دارایی‌های خود، با یک کلیک اشتباه باشند. دارایی‌هایی که برای بدست آوردنش صدها دلار هزینه کردند و ساعت‌ها مراحل بازی را طی کرده‌اند. با استفاده از فناوری بلاکچین، این شرکت قصد دارد با کنترل بازی‌ها و دارایی‌های درون‌بازی، تفکر خلاق را به بازی‌ها بازگرداند.

گالا گیمز به بازیکنان خود این فرصت را می‌دهد تا توکن‌های NFT (توکن‌های غیرمثلی) داشته باشند و بر مدیریت بازی‌ها در اکوسیستم بازی‌های Gala نقش داشته باشند. از طریق مکانیسم رای گیری یا Founder’s Node، بازیکنان می‌توانند بازی‌هایی را که گالا باید توسعه دهد، انتخاب و مدیریت کنند.

جدا از NFTها، گالا گیمز از توکن بومی خود، گالا، استفاده می‌کند. تا به امروز، گالا گیمز یک بازی قابل استفاده به نام Town Star و مجموعه‌ای از NFTهای قابل جمع آوری به نام وکس (VOX) منتشر کرده است. بازی‌های دیگری در ژانرهای RPG فانتزی، استراتژی علمی تخیلی و بازی دفاع از برج برای انتشار در برنامه‌‌های آینده این شرکت قرار دارند.

رشد کاربران اپلیکیشن گالا گیمز به 1.3 میلیون کاربر فعال در ماه رسیده است و 26,000 واحد NFT نیز فروخته شده است که گران‌ترین آن 3 میلیون دلار است.

موقعیت فعلی بازار گالا

طبق گزارش کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در زمان نگارش این تحلیل، Gala در قیمت 0.690 دلار خرید و فروش می‌شود و حجم معاملات 24 ساعت گذشته این ارز به 6,259,130,010 دلار رسیده است. قیمت Gala در 24 ساعت گذشته 2.31 درصد رشد داشته است.

عرضه در گردش توکن گالا 6.98 میلیارد واحد است. برای کسانی که علاقه‌مند به خرید Gala هستند، گالا را می‌توان از صرافی‌های بایننس (Binance)، ماندالا (Mandala)، اوکی‌اکس (OKEx)، هوبی (Huobi) و اف‌تی‌ایکس (FTX) خرید کرد.

تحلیل تکنیکال قیمت گالا

در حال حاضر، گالا از نظر ارزش بازار، جایگاه 42 را در کوین مارکت کپ دارد. به نظر شما آخرین ارتقا، تغییرات و پیشرفت‌ها در بلاکچین گالا می‌تواند به افزایش قیمت آن کمک کند؟ حالا بیایید به نمودار قیمت گالا نگاهی کنیم.

نمودار قیمت گالا | همتاپی

نمودار قیمت گالا. منبع: تردینگ ویو

بر اساس نمودار بالا، Gala در کنار گاوهای خشمگین بازار قرار گرفته است. امروز گالا با قیمت بالای 0.67 دلار خرید و فروش شد. علاوه بر این، می‌بینیم که گالا اخیراً یک الگوی کانال صعودی را تشکیل داده است. کانال صعودی یک پرایس اکشن است که در میان دو خط موازی صعودی، رخ می‌دهد.

علاوه بر این، نمودار سقف و کف، این الگوی قیمتی را نشان می‌دهد. این الگو نشان‌دهنده یک صعود کوتاه مدت است.

به عبارت دیگر، گالا خود را برای یک رالی صعودی (احتمالی) در روزهای آینده آماده می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است این ارز دیجیتال مقاومت خود را شکسته و وارد روند صعودی جدیدی شود. البته در صورتی که بازار صعودی همچنان با گالا باقی بماند، به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد.

برعکس، اگر گاوها در جبهه مقابل این ارز دیجیتال قرار گیرند، ممکن است قیمت کاهش یابد. به طور خلاصه، Gala ممکن است از موقعیت روند صعودی خود خارج شود و سقوط کند. در واقع، سطح فعلی قیمت زیاد از نظر سرمایه گذاران جالب به نظر نمی‌رسد.

تحلیل تکنیکال گالا با استفاده از ندیکاتورهای MACD ،RSI ،MA ،EMA

وقتی صحبت از اندیکاتور مکدی (MACD) می‌شود، درست زیر نشانگر سیگنال قرار می‌گیرد در حالی که یک تقاطع نزولی تشکیل داده است. این نشان‌دهنده این است که معامله‌گران و سرمایه گذاران در روزهای آتی انتظار روند نزولی را دارند. با این حال، اگر مکدی صعودی شود، ممکن است انتظار روند صعودی را در روزهای آتی داشته باشیم.

 تحلیل تکنیکال قیمت گالا با استفاده از شاخص MACD, RSI, MA, EMA | همتاپی

تحلیل تکنیکال قیمت Gala با استفاده از شاخص مکدی (MACD). منبع:تردینگ ویو

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی آر اس آی (RSI) در سطح 65.97 قرار دارد که نشان دهنده اشباع خرید است. در نتیجه، معامله گران باید محتاط عمل کنند، زیرا ممکن است به زودی تغییر روند در قیمت رخ دهد.

نمودار میانگین متحرک 50 روزه و میانگین متحرک نمایی 30 روزه گالا | همتاپی

نمودار میانگین متحرک 50 روزه و میانگین متحرک نمایی 30 روزه Gala. منبع: تریدنگ ویو

نمودار بالا میانگین متحرک 50 روزه و میانگین متحرک نمایی 30 روزه گالا را نشان می‌دهد. در حال حاضر گالا در روند صعودی قرار دارد. قابل ذکر است که قیمت Gala بالای 30-MA و 50-EMA است. این یعنی قیمت فعلا در روند صعودی قرار دارد اما احتمال تغییر در روند نیز در هر زمانی وجود دارد.

تحلیل تکنیکال گالا با استفاده از اندیکاتورهای RVOL ،ADX ،RVI

از آغاز سال 2021، قیمت گالا شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که هر کدام رکورد جدیدی بوده است. علاوه بر این، این رشدها اغلب بلافاصله با رنج، نوسانات و اصلاحات همراه می‌شود.

نمودار حجم نسبی گالا (RVOL) | همتاپی

نمودار حجم نسبی گالا (RVOL). منبع: تریدنگ ویو

نمودار بالا حجم نسبی گالا (RVOL) را نشان می‌دهد. این شاخصی است که به معامله‌گران نشان می‌دهد که چگونه حجم معاملات فعلی در یک دوره زمانی نسبت به حجم معاملات قبلی تغییر کرده است. در حال حاضر، RVOL گالا زیر خط برش قرار دارد که نشان‌دهنده این است که در روند اخیر، قدرت زیادی وجود ندارد. حال اجازه دهید به شاخص میانگین جهت‌گیری گالا (ADX) نگاه کنیم.

نمودار شاخص نوسان نسبی (RVI) | همتاپی

نمودار شاخص نوسان نسبی (RVI). منبع: تریدنگ ویو

در بالا، نموداری از شاخص نوسان نسبی (RVI) را مشاهده می‌کنید. اگر بخواهیم با جزییات بالا توضیح دهیم، RVI اصلاح قیمتی استاندارد را در یک دوره مشخص به جای تغییرات کلی در آن دوره محاسبه می‌کند. RVI بالای سطح 50 است که این نشان می‌دهد جهت نوسانات قیمتی به سمت بالا است. 

نتیجه گیری

تحلیل تکنیکال Gala نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در سال 2021 آینده فوق‌العاده‌ای در پیش دارد. همچنین، این پروژه امیدوارکننده به نظر می‌رسد، زیرا دارای اهداف بالا و کاربردی است که بازار گسترده‌ای را هدف قرار داده است.

پیش بینی می‌شود که قیمت گالا در سال 2021 به 2 دلار برسد به شرطی که سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال به چشم یک سرمایه گذاری عالی نگاه کنند. در آن صورت می‌توان انتظار داشت که قیمت به زودی به اهداف خیلی بالاتری برسد. علاوه بر این، همراه با پذیرش رو به رشد، پیش‌بینی‌های مثبت قیمت و جامعه‌ای متشکل از هزاران تریدر خرده، Gala احتمالا سرمایه‌گذاری خوبی در سال جاری خواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *