قیمت بیت کوین،اتریوم و لینک چگونه پیش بینی می‌شود؟

قیمت بیت کوین،اتریوم و لینک چگونه پیش بینی می‌شود؟ | همتاپی

با صعود بازار رمزارزها، یکی از معامله‌گران و تحلیلگران معروف بازار رمزارزها تحلیل خود از آینده‌ی اتریوم، بیت کوین و لینک را مطرح می‌کند.

تحلیلگر معروف بازار رمزارزها، با نام مستعار پنتوشی (Pentoshi)، به 202,700 فالوئر خود در توییتر گفت که او بیتکوین (BTC) را خیلی جدی زیر نظر دارد، چون به نظر می‌رسد این رمز ارز پیشرو، مقاومت 40,000 دلاری را بشکند و این عدد تبدیل به حمایت شود.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

به نظر من اگر بیت کوین بتواند این عدد را به سمت بالا بشکند، ما شاهد بیت کوین 43,000 دلاری خواهیم بود و سپس دوباره تا این عدد نزول می‌کند. به دلیل اینکه تریدرهایی هستند که در سقف رنج معامله فروش (Short) انجام می‌دهند و همین امر باعث می‌شود قیمت به کف برسد. اما اهمیت این مسئله چیست؟ چون اگر قیمت سقف رنج را بشکند، تمام معامله گرانی که معامله Short (فروش) انجام دادند، می‌خواهند سفارش‌های لیمیت بگذارند تا مجددا در کف قیمت خرید کنند.

نمودار قیمت بیت کوین | همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: توییتر پنتوشی

اگرچه پنتوشی روند صعودی را برای بازار رمزارزها پیش بینی کرده است، اما این معامله گر معتقد است که خریداران راه سختی در پیش دارند، زیرا مقاومت‌های سختی در سر راه وجود دارد.

برای بیتکوین، این فعلا منطقی‌تر است! در حال حاضر قیمت بیت‌کوین خط روند نزولی را نازونوازش می‌کند!

برای بیتکوین، این فعلا منطقی‌تر است! در حال حاضر قیمت بیت‌کوین خط روند نزولی را نازونوازش می‌کند!

نمودار قیمت بیتکوین به دلار. منبع: اکانت توییتر پنتوشی

این تحلیلگر در مورد اتریوم (ETH) می‌گوید که این پلتفرم پیشرو در قرارداد‌های هوشمند در حال آماده شدن برای صعود تا 2881 دلار است. به شرط اینکه قیمت اتریوم بتواند بالای حمایت 2325 دلار بماند.

اتریوم سطح حمایت خودش رو تست کرده. تو این رنج می‌تونه خوب بازی کنه […] بازار می‌خواد مقاومت رو بشکنه. تنها چیزی که باید حواسمون بهش باشه اینکه به محدوده‌های قبلی برنگرده.

نمودار قیمت اتریوم | همتاپی

نمودار قیمت اتریوم. منبع: توییتر پنتوشی

پنتوشی در مورد لینک (LINK)، می‌گوید او انتظار دارد که این شبکه غیرمتمرکز اوراکل، مقاومت 21 دلار را شکسته و این سطح تبدیل به حمایت شود. سپس قیمت لینک تا 32 دلار افزایش خواهد یافت.

کلا تو این سه تا سرمایه گذاری کردم … اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC) و لینک (LINK)…

پنتوشی می‌گوید:

لینک جدیدترین خریدم است، چون 2 ماهی هست که آلت کوین بازی نکردم. دیوانه این اگر تا 6-8 روز آینده در ارزهای قرار داد‌های هوشمند سرمایه گذاری نکنین.

اجلاس قرارداد هوشمند (SmartCon)، به عنوان بزرگترین رویداد چین لینک (Chainlink)، امسال قرار است از 5ام تا 7ام ماه اوت برگزار شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *