قیمت لایت کوین در بلند مدت نزولی پیش بینی می‌شود

قیمت لایت کوین در بلند مدت نزولی پیش بینی می‌شود

اکنون لایت کوین پس از برگشت از سطح مقاومت کلیدی ۱۱۵ دلاری در حال کاهش است و در روند اصلاح نزولی بین ۱۰۲ تا ۱۱۵ دلار در نوسان است.

در طول حرکت صعودی در ۱۶ و ۱۹ آوریل، خریداران نتوانستند بر سطوح بالاتر مقاومت ۱۱۵ دلاری غلبه کنند. به عبارت دیگر، خریداران موفقیتی در نگهداری قیمت بالای خط میانگین متحرک‌ ساده ۵۰ (SMA 50) روزه نداشتند؛ در نتیجه، قیمت لایت کوین به حرکت نزولی خود تا پایین‌ترین سطح قبلی خود، یعنی سطح ۱۰۲ دلار ادامه داد.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

فروشندگان، در ۷۲ ساعت گذشته، در تلاش هستند تا حمایت فعلی را برای حرکت به سطوح پایین‌تر بشکنند. در 25 آوریل، خرس‌ها حمایت فعلی را شکستند، اما خریداران توانستند با فشار تقاضا قیمت‌ را بالاتر ببرند، و قیمت لایتکوین توانست از حمایت فعلی بالاتر برود. امروز، فشار فروش کاهش‌یافته است، زیرا این آلت کوین بالاتر از حمایت ۱۰۲ دلار معامله می‌شود. اگر خرس ها قادر به شکست حمایت فعلی  باشند، بازار به روند نزولی خود ادامه داده و به پایین ترین سطح در قیمت ۹۶ دلار سقوط خواهد کرد. برعکس، اگر حمایت فعلی حفظ شود، جفت معاملاتی لایت کوین/ دلار آمریکا (LTC/USD)  به بازه معاملاتی قبلی، بین سطوح ۱۰۲ تا ۱۱۵ دلار برخواهد گشت.

تجزیه و تحلیل شاخص‌های تکنیکال لایت کوین

قیمت لایتکوین، در دوره ۱۴ روزه به سطح ۴۰ شاخص قدرت نسبی (RSI) سقوط کرده است. این آلتکوین در منطقه روند نزولی و زیر خط وسط میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار دارد. با حرکت قیمت زیر میانگین‌ متحرک، این آلت کوین به نزول خود ادامه می دهد.

نمودار لایت کوین همچنین زیر 40 درصد منطقه تصادفی (stochastic) روزانه است و بازار همچنان در یک حرکت نزولی است. شیب نزولی خط میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه و ۵۰ روزه نیز نشان‌دهنده یک روند جانبی است.

نمودار قیمت لایت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت لایتکوین به دلار. منبع: تردینگ ویو

  • سطوح مقاومت و پشتیبانی

سطوح مقاومت کلیدی: 240 دلار، 280 دلار، 320 دلار

سطوح پشتیبانی کلیدی: 200 دلار، 160 دلار، 120 دلار

روند بعدی لایت کوین چگونه پیش‌ بینی می‌شود؟

قیمت لایتکوین در یک روند نزولی قرار دارد، اما فشار فروش کاهش یافته است، زیرا قیمت از حمایت فعلی بالاتر رفته است. دم بلند کندل نشان می دهد که حمایت فعلی یک نقطه خرید قوی است. در همین حال، روند نزولی از ۱۱ آوریل نشان داد، که بدنه کندل در حال آزمایش سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6٪ است. فیبوناچی اصلاحی همچنین نشان می دهد که لایت کوین سقوط خواهد‌ کرد، اما در پسوند فیبوناچی 1.272 یا 93.39 دلار روند معکوس خواهد شد.

نمودار قیمت لایت کوین | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار لایتکوین. منبع: تردینگ ویو

برای اطلاع از آخرین اخبار لایت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *