پی پال امکان پرداخت‌ با رمزارزها را برای تجار فراهم می‌کند

پی پال امکان پرداخت‌ با رمزارزها را برای تجار فراهم می‌کند | همتاپی

به عقیده سندی براگر (Sandi Bragar)، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری اسپیریانت (Aspiriant)، پی پال درصدد ادغام رمزارزها در کسب و کار خود می‌باشد.

براگر، در مصاحبه جدید خود با CNBC اظهار داشت که جبهه نگرفتن غول پرداخت در برابر کریپتو، یکی از دلایلی است که اسپیریانت آن را به عنوان سهام مطلوب برای سرمایه‌گذاران تلقی می‌کند. همچنین وی افزود، مورد دیگر تأثیر همه‌گیر ویروس کرونا در کسب و کارها است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پی پال پیشتاز تمام پرداخت‌های دیجیتال و تجارت الکترونیک بوده و متقاضیان زیادی دارد، زیرا مردم در خانه هستند و از روی مبل، تختخواب و یا هر مکان دیگری، به تجارت می‌پردازند. این امر تا برگشت وضعیت زندگی مردم به حالت قبل و خروج آنها از منزل و از سرگیری شرایط عادی، ادامه خواهد یافت. پی پال در تلاش است تا با همکاری بازرگانان، کریپتو را وارد بازار نماید که به عقیده ما، رایج‌تر شدن اکثر رمزارزها در سال‌های آینده، اهمیت زیادی خواهد یافت.

در ماه جولای، گزارش‌های منتشر شده نشان داد که پی پال قصد داشت پس از راه اندازی خدمات رمزارزی برای مدیریت تأمین دارایی‌های کریپتو همکاری خود را با شرکت امانی پکسوس (Paxos) را در نیویورک، اعلام نماید.

پکسوس، بزرگترین صادرکننده استیبل‌کوین‌های قانون‌گذاری شده می‌باشد که شامل Binance USD (BUSD) می‌باشد. همچنین، این شرکت مالی به لحاظ قانونی مجاز است بیت کوین و اتریوم را از طرف سرمایه‌گذاران نهادی دریافت کند.

نظرات بیان شده در همتاپی توصیه سرمایه‌گذاری نیست. سرمایه گذاران باید قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با ریسک بالا در بیت کوین، رمزارزها یا دارایی‌های دیجیتال، دقت لازم را بعمل آورند. بخاطر داشته باشید که مسئولیت انتقالات و معاملات شما به عهده خود شماست و هر ضرر و زیانی که متحمل می‌شوید بر عهده خودتان است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *