چین لینک، پرمعامله‌ترین توکن نهنگ‌های اتریوم 

چین لینک، پرمعامله‌ترین توکن نهنگ‌های اتریوم | همتاپی

چین لینک  (LINK) با سبقت از یرن فایننس (YFI) در 24 ساعت گذشته به پرمعامله ترین توکن 1000 نهنگ بزرگ اتریوم تبدیل شده است.

ردیاب نهنگ وال استیت (WhaleState) همچنین فاش کرد که چین لینک با 8 درصد افزایش قیمت، موفق شده است با کسب جایگاه نهم به لیست پراستفاده‌ترین توکن‌ در قراردادهای بزرگترین نهنگ اتریوم راه یابد. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

توکن چین لینک به پرمعامله ترین توکن نهنگ‌های اتریوم تبدیل شده است

100 کیف پول بزرگ اتریوم به طور متوسط ​​1.3 میلیارد دلار ارزش دارند و دارای میانگین 170677 اتریوم، 149 توکن و 3 NFT هستند. بزرگترین نهنگ اتریوم دارای بیش از 168 میلیون دلار توکن لینک (LINK) است.  این رقم حدود 1.93 درصد از کل دارایی‌ لینک نگهداری شده را تشکیل می‌دهد.

لازم بذکر است، توکن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) گسترده‌ترین توکنی است که توسط نهنگ‌های اتریوم  نگهداری می‌شود و توکن بومی صرافی اف تی ایکس (FTT) نیز همچنان رکورد دار بزرگترین توکن نگهداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم از لحاظ ارزش دلاری است.

طبق گزارش وال استیت، بزرگترین کیف پول‌های اتریوم بیش از 1.4 میلیارد دلار توکن FTT را در خود جای داده است. این رقم هم اکنون بیش از 16 درصد از کل دارایی این توکن است. چین لینک یکی از آلتکوین‌هایی است که اغلب توسط کیف پول‌های اتیروم خریداری می‌شود.

چین لینک (Chainlink) اعلامیه‌های جدیدی را منتشر می‌کند

چین لینک در سال 2017 تأسیس شد و یک لایه انتزاعی بلاک چین است که امکان اتصال قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. لینک در راستای تسریع و توسعه برنامه‌های جدید خود این بار به دنبال پذیرش وب  3.0 (Web3) است. 

چین‌لینک همچنین یک شبکه اوراکل (اوراکل نرم‌افزاری است که به‌عنوان «میان‌افزار» شناخته می‌شود که به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند و داده‌ها را از دنیای واقعی به قراردادهای هوشمند روی بلاک چین انتقال می‌دهد) غیرمتمرکز است که داده‌های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین فراهم می‌کند. قراردادهای هوشمند قراردادهایی از پیش تعیین شده روی بلاک چین هستند که اطلاعات را ارزیابی می‌کنند و در صورت برآورده شدن شرایط خاص به طور خودکار اجرا می‌شوند..

الوها (Aloha)، یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با موفقیت عملکرد از طریق کارکرد قابلیت رندومی چین لینک (VRF) در شبکه اصلی پالیگان ادغام شده است . این  ادغام به Aloha کمک می‌کند تا یک تجربه کاربری ملموس‌تر و در عین حال هیجان انگیزتر را ایجاد کند. کارکرد قابلیت رندوم یک تولیدکننده اعداد تصادفی (RNG) قابل اثبات و منصفانه است که قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد تا به مقادیر تصادفی بدون به خطر انداختن امنیت داشته باشند.

جهش 8 درصدی قیمت چین لینک

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد، قیمت چین لینک  روز گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است و هم اکنون با میانگین قیمت 13.23 دلار خرید و فروش شد. حجم معاملات 24 ساعته آن 893,341,257 دلار است. طبق گزارش وب سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، توکن LINK با ارزش کل بازار 6.5 میلیارد دلار در جایگاه بیست و سوم جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *