آیا چین لینک برای شروع روند صعودی آماده می‌شود؟

پیش بینی قیمت چین لینک: آیا چین لینک برای شروع روند صعودی آماده می‌شود؟ | همتاپی

تلاش ناموفق فروشندگان چین لینک، برای نتیجه گرفتن از الگوی گوه‌ نزولی، باعث شد قیمت لینک از پایین‌ترین سطح بصورت منحنی بازیابی شود. در نتیجه، لینک از الگوی گوه‌ای که در واقع تله‌ای برای فروشندگان است، عبور کرد، با این حال برای آغاز روند صعودی باید قیمت تا حدی افزایش یابد، که به سطح خط روند نزولی برسد.

قیمت لینک، در ۵ پنج روز گذشته ۳۲ درصد افزایش یافته است. شیب نمودار شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال ورود به منطقه صعودی است. حجم معاملات روزانه ۷۹۷.۵ میلیون دلاری لینک، نشان دهنده افزایش ۵۳.۵  درصدی در حجم فروش و خرید لینک است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک

پس از اینکه قیمت چین لینک به دلار (LINK/USDT)، از قیمت ۳۶.۱دلار یعنی اوج قیمتی خود در نوامبر ۲۰۲۱ روند نزولی را آغاز کرد، طی چند موج این ارز با تشکیل گوه نزولی سقوط کرد. هر چند پس از پایان الگوی گوه نزولی، بازگشت صعودی آغاز می‌شود؛ اما روند نزولی بازار، باعث تداوم سقوط لینک شد و اجازه رشد را به این ارز نداد.

تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک | صرافی همتاپی

نمودار قیمت چین لینک به دلار. منبع: تردینگ ویو

با این حال، با کاهش مداوم قیمت لینک به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۵.۶۴ دلار، فروشندگان نتوانستند روند نزولی را حفظ کنند،این اتفاق منجر به هماهنگی و انسجام جزئی خریداران درست در زیر سطح حمایت از دست رفته شد. علاوه بر این، متوقف شدن روند نزولی باعث فراهم شدن فرصتی شد تا خریداران بتوانند قیمت چین لینک را به الگوی گوه برگردانند.

این شکست ناموفق الگوی گوه ممکن است با لیکوئید شدن اجباری فروشندگان، تقاضای خریداران را تحریک کند و خریدهای ناشی از افزایش تقاضا ممکن است با برگشت به خط روند، ناحیه مقاومت ۹.۸ را تصاحب کند.

در ادامه شکست احتمالی مقاومت ۹.۸ دلاری ممکن است روند صعودی لینک را به نزدیکترین ناحیه هدف قیمتی ۱۲.۷۵ دلار سوق دهد.

شاخص‌های تکنیکال قیمت چین لینک

شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب نمودار  RSI به طرز بی‌سابقه‌ای در طول مرحله تثبیت قیمت افزایش یافته و نشان دهنده رشد حرکت صعودی است. از آنجایی که واگرایی صعودی بالاتر از خط وسط (50٪) افزایش یافته‌است، سناریوی بازیابی قیمت لینک را تقویت می‌کند.

میانگین متحرک نمایی (EMA): روند صعودی تاکنون اولین سطح مقاومتی در میانگین متحرک ۲۰ روزه را پس گرفته است و این سطح تبدیل به ناحیه حمایت کلیدی شده‌است. با این حال، قیمت لینک به ناحیه مقاومت 8.75 دلار و میانگین متحرک نمایی 50 روزه نزدیک می‌شود، که ممکن است روند صعودی را تشدید کند.

سطوح مقاومت کلیدی:  7.5 دلار، 9.8 دلار

سطوح حمایت کلیدی: 6.63 دلار و 5 دلار است

در لحظه انتشار این خبر قیمت چین لینک به دلار در حوالی 8.7 در نوسان است، این در حالی است که این ارز هفت روز گذشته خود را با 24.5 درصد افزایش پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار قیمت چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *