چین لینک (LINK) در صرافی رابین هود لیست شد

چین لینک (LINK) در صرافی رابین هود لیست شد | همتاپی

ارز دیجیتال چین لینک (LINK)، در اپلیکیشن محبوب معاملات ارزهای دیجیتال، رابین هود (Robinhood) لیست شده است. رابین هود پس از ظاهر شدن چین لینک در وبسایت رسمی‌اش، افزودن این آلت کوین به لیست معاملاتش را تایید کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت اطلاعات ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، قیمت چین لینک (LINK) نسبت به این اقدام واکنش مثبتی داشته و بیش از ۴ درصد افزایش یافت. لازم بذکر است، که توکن لینک در کوین مارکت کپ از لحاظ ارزش بازار، در رتبه بیست و دوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

صرافی رابین هود در کل سیاست محافظه کارانه‌ای در زمینه لیست شدن رمزارزهای جدید به اپلیکیشن معاملاتی خود در پیش گرفته بود، با این حال پشتیبانی از چندین پروژه جدید مانند شیبا اینو (SHIB)، سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC)، کامپاند (COMP) و اخیرا چین لینک نشان دهنده تغییر رویه یا افزایش انعطاف این اپلیکیشن در زمینه لیست کردن ارزهای مورد پشتیبانی می‌باشد. معاملات دوج کوین (DOGE) نیز از سال ۲۰۱۸ همراه با بیت کوین، اتریوم و چندین آلتکوین اصلی دیگر بر روی این پلتفرم در دسترس قرار گرفت.

در روز دوشنبه هفته جاری، طی گزارشی از بلومبرگ (Bloomberg) خبر بررسی و ارزیابی خرید صرافی رابین هود توسط سام بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried) مدیرعامل صرافی اف تی ایکس (FTX) مطرح شد. با این حال، صرافی اف تی ایکس به سرعت این شایعه را تکذیب کرد.

در ماه می ۲۰۲۲، پس از افشا ۷.۶ درصدی سهام شرکت اف تی ایکس توسط سام بنکمن، باعث افزایش ۴۰ درصدی ارزش سهام این شرکت شد.

رابین هود همچنین اخیرا از راه‌اندازی کیف پول غیرحضانتی (noncustodial) خود خبر داده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا بر کلید‌های خصوصی کیف پول‌شان کنترل داشته و بدون دسترسی به صرافی، دارایی‌های خود را مدیریت کنند.

سهام رابین هود از ابتدای سال به دلیل کاهش رشد کاربران ناشی از رکود بازار، بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. اخیرا نیز پس از تکذیب شایعه خرید این صرافی توسط اف تی ایکس، ارزش سهام آن دوباره در معاملات Premarket (معاملات قبل از شروع بازار‌) کاهش یافت.

طبق گزارشی که کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در اوایل این هفته منتشر کرد، این شرکت در حماسه گیم استاپ (GameStop) فروشگاه زنجیره‌ای معروف بازی‌های ویدئویی در اوایل سال ۲۰۲۱ در آستانه سقوط بود.

مطالب مرتبط: در لیست دارایی‌های ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم، ارز سلسیوس از چین لینک پیشی گرفت

در لحظه انتشار این خبر قیمت چین لینک به دلار در حوالی 6.36 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 5.14 درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *