کاهش مالیات، بزرگترین دلیل برای خرید و نگهداری بیت کوین

کاهش مالیات، بزرگترین دلیل برای خرید و نگهداری بیت کوین | همتاپی

کاربران ارزهای دیجیتال که در ایالات متحده می‌باشند باید مالیات سود سرمایه بلند مدت خود را در نظر بگیرند. به گفته شحان چاندراسکرا (Shehan Chandrasekera) مردم باید بیت کوین‌هایی را که خریداری می‌کنند برای مدت طولانی نگه دارند تا با نرخ کمتری مشمول مالیات شوند. 

قیمت بیت کوین در ماه گذشته تقریبا دو برابر شده است. قیمت اتریوم نیز در دو هفته گذشته به دو برابر افزایش یافته است. ارزش بازار جهانی رمز ارزها هم اکنون بیش از 1 تریلیون دلار است (تقریبا دو برابر آنچه در اواسط ماه نوامبر بود.)

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

بنابراین، این سوال مطرح می‌­شود که اکنون که قیمت رمز ارزها مخصوصا بیت کوین و اتریوم بالا رفته است، رمز ارزهای خود را بفروشیم؟

شحان چاندراسکرا، رئیس استراتژی مالیاتی در شرکت نرم‌افزاری مالیات ارزهای دیجیتال کوین ترکر (CoinTracker)، به بخش خبری دیکریپت دیلی، می‌­گوید:

به این سرعت بیت کوین‌های خود را نفروشید!

چاندراسکرا به متیو آرون (Matthew Aaron) گفت کاربران ارزهای دیجیتال که به ایالات متحده مالیات‌­ می‌­پردازند باید به مالیات بر سود سرمایه توجه کنند. این نوع مالیات به تفاوت قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال اعمال می‌­شود.

همچنین وی توضیح داد:

حتی میزان مالیاتی که برای آن سود پرداخت می­‌کنید بستگی به این دارد که آن ارز دیجیتال را چه مدت نگه داشته‌­اید.

کوین‌­هایی که بیش از یک سال نگه داشته می‌­شوند با نرخ سود سرمایه بلند مدت 0 درصد، 15 درصد و 20 درصد مشمول مالیات می‌­شوند. اما ارزهای دیجیتالی که کمتر از یک سال نگهداری می‌­شوند، مالیات آنها با نرخ­‌های کوتاه مدت بین 0 تا 37 درصد در نظر گرفته می‌­شود.

علاوه بر این، اینها حداکثر نرخ هستند. آنچه که کاربران در واقع پرداخت می‌کنند، به دسته مالیات آنها بستگی دارد.

به عنوان مثال، در سال 2021، مالیات‌دهندگان مجرد (مربوط به افراد مجرد و بدون فرزند) 0 درصد از اولین درآمد حداکثر 40,400 دلاری خود (شامل سود حاصل از فروش) و 15 درصد از حقوق‌های 40,401 تا 445,850 دلار و 20 درصد از درآمد‌های بیش از 445,851 دلار می‌بایست به عنوان مالیات پرداخت شود. حدود آستانه‌­های درآمد برای افراد متاهل نیز بالاتر می‌باشد.

چاندراسکرا می‌گوید:

نرخ سود سرمایه بلند مدت بسیار مطلوب است… وقتی با افراد ثروتمند صحبت می‌کنیم، آن­ها هرگز موقعیت سهام خود (از ارزهای دیجیتال یا هر نوع دارایی) را در کمتر از 12 ماه نمی‌­فروشند و حداقل یک سال نگه می‌دارند. بنابراین، به شما هم توصیه می‌کنم که همین کار را انجام دهید. فقط بخرید و نگه دارید.

فکر نکنید که همه سرمایه­‌گذاری­‌های سازمانی در بیت کوین از سال 2020 ناگهان از بین می‌رود. زیرا قطعا این نوع خرید و سرمایه‌گذاری در بیت کوین از نظر مالیاتی سودمند نیستند.

در مورد اینکه آیا بعد از یک سال بفروشید، چاندراسکرا یک واقعیت را به اشتراک می‌­گذارد:

اگر تصمیم بگیرید که برای همیشه آن را نگه دارید، کاملاً بدون مالیات است.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *