کاهش ۱۸ درصدی قیمت اتریوم در ۴ روز؛ آیا سطح حمایت کلیدی حفظ خواهد شد؟

کاهش 18 درصدی قیمت اتریوم در 4 روز؛ آیا سطح حمایت کلیدی حفظ خواهد شد؟ | همتاپی

بازار ارزهای دیجیتال در آخر هفته دچار افت ناگهانی شد. داده‌ها نشان می‌دهد اتریوم احتمالا سطح حمایت 2,500 دلاری را مجدداً آزمایش خواهد کرد.

طبق داده‌های ارائه شده از سوی سایت کوین گکو (CoinGecko)، اتر (ETH) در روز گذشته 4 درصد و از پنجشنبه 18 درصد کاهش قیمت داشته است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

سطوح حمایت کلیدی: 2500 دلار، 2200 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 2800 دلار، 3000 دلار

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد، با ایجاد تلاقی نزولی در شاخص مکدی (MACD) و افت قیمت، آینده روشنی در انتظار اتریوم نیست. عدم پذیرش در منطقه مقاومت 2,800 دلاری، فشار فروش اتریوم با قیمت ارزان را تشدید کرده است و در حال حاضر اتر به سمت منطقه حمایت کلیدی در 2,500 دلار پیش می‌رود.

در صورتی که این سطح حفظ نشود، اتر ممکن است بار دیگر به پایین‌ترین سطح خود که در ژانویه اتفاق افتاد، یعنی حدود 2,200 دلار، برسد.

نمودار یک روزه قیمت اتریو‌م به دلار. منبع: تریدینگ ویو 

نمودار یک روزه قیمت اتریو‌م به دلار. منبع: تریدینگ ویو 

تحلیل قیمت اتریوم با اشتفاده از شاخص‌های تکنیکال

حجم معاملات: پس از کاهش قیمت اتریوم طی پنج روز متوالی، فشار فروش اتیروم به ویژه در جمعه گذشته افزایش یافت. این رویداد باعث کاهش قیمت اتر به زیر 2,800 دلار شد. که یک نشانه نزولی است.

RSI: در راستای حرکات اخیر قیمت اتریوم، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه در حال کاهش است. در زمان نگارش این مقاله RSI در نقطه 38 قرار داشت و هنوز تا زمان رسیدن RSI به شرایط اشباع فروش (زیر 30)، فاصله زیادی وجود دارد.

MACD: حرکات قیمت امروز اتریوم نشان داد که شاخص مکدی (MACD) روزانه شاهد یک تلاقی نزولی بود. انتظار می‌رود که این مومنتوم نزولی برای مدتی ادامه یابد.

نمودار قیمت اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت اتر. منبع: تردینگ ویو

سوگیری:سوگیری فعلی برای اتریوم نزولی است. تاکنون، سطوح کلیدی 2,800 تا 3 هزار دلار برای قیمت اتریوم موثر نبوده است.

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

اتر در یک روند نزولی آشکار قرار دارد و ظاهراً آماده آزمایش مجدد سطوح قیمتی است که از ماه گذشته مشاهده نشده است. اولین سطح حمایت در 2500 دلار و سپس در 2200 دلار قرار دارد. با کاهش قیمت اخیر، اتر به پایین ترین حد خود از ژوئیه 2021 خواهد رسید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *