گسترش گزینه های پرداخت لجر (Ledger) با همکاری سایت Crypto.com

لجر (ledger) گزینه های پرداخت کریپتو را با همکاری کریپتو دات کام (Crypto.com) گسترش می دهد.

لجر (Ledger) گزینه‌های پرداخت کریپتو را با همکاری کریپتو دات کام (Crypto.com) گسترش می‌دهد.

شرکت لجر (Ledger) به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید کیف پول‌های سخت افزاری، اکنون به مشتریان آنلاین این امکان را می‌دهد تا با استفاده از برنامه کیف‌پول کریپتو دات کام (Crypto.com) پرداخت‌های خود را بصورت آنلاین انجام دهند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این شرکت در نهم آوریل، این شرکت قصد دارد از طریق برنامه کریپتو دات کام پرداخت بوسیله کوین‌هایی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، لایت کوین (LTC) و کریپتو دات کام کوین (CRO) را بپذیرد.

این اولین باری نیست که لجر به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با ارزهای دیجیتال پرداخت خود را انجام دهند. آنها در حال حاضر بیتکوین (bitcoin)، بیت‌کوین‌کش (bitcoin Cash)، اتریوم (ethereum) و XRP را از طریق پردازنده پرداخت ارزهای مجازی خود یعنی بیت پی (Bitpay)، می‌پذیرند.

بروزرسانی یک همکاری قدیمی

در دسامبر سال 2018، دو شرکت تفاهم نامه‌ای امضا کردند که بر اساس آن مشتریان کیف پول ارز دیجیتال لجر می‌توانند محصولات موردنظر خود را با استفاده از خدمات Crypto.com و با ارز دیجیتال خریداری کنند.

در اطلاعیه‌ای جداگانه، لجر اعلام کرد که 20 کاربر اولی که با استفاده از این روش پرداخت جدید خرید خود را انجام دهند، نسخه محدود کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) کریپتو دات کام را دریافت می‌کنند. کاربرانی هم که تا تاریخ 31 ماه مه والت سخت افزاری لجر را با استفاده از Crypto.com خریداری کردند، ده درصد از پرداختی آنها بازگشت داده می‌شود. همچنین خاطر نشان کرد که این تخفیف برای هر خرید تا سقف 50 یورو می‌باشد.

کاربردهای فناوری بلاکچین در پرداخت

پرداخت‌ها از مهم‌ترین کاربردهای فناوری بلاکچین می‌باشند. کریپتو برای پرداخت‌های مستقیم کمتر از آنچه برخی گمان می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنا به گزارش cointelegraph :

کمتر از 1 درصد از استرالیایی‌ها سال گذشته برای پرداخت هزینه‌های خدمات از ارزهای دیجیتالی استفاده کرده‌اند.

همچنین در ماه مارس، شرکت بزرگ کریپتو بکت (Cryptocurrency Bakkt) از یک ادغام جدید در پرداخت مستقیم خبر داد که به مشتریان این امکان را می‌دهد که قهوه استارباکس را با بیتکوین خریداری کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *