انتقال ۱۴۵۰۰۰ اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی از زمان عرضه اولیه اتر

تحرکات یک نهنگ قدیمی از زمان عرضه اولیه اتریوم | همتاپی

یک کیف پول اتریوم (ETH) که از زمان عرضه اولیه کوین (ICO) اتر غیرفعال بود، ناگهان فعال شده و مقدار زیادی توکن را به لیستی از کیف پول‌ها منتقل کرد. تعداد 5 هزار اتر به هر کیف پول انتقال داده شده است.

منبع اولیه اتر‌یوم برای این نهنگ در واقع شرکت در عرضه اولیه کوین اتر بود که در سال 2014 انجام شد، زمانی که بنیاد اتریوم هر اتر را به قیمت 0.31 دلار ارائه می‌کرد. این نهنگ تصمیم گرفت بخشی از اتر به دست آمده را در صرافی بیتفینکس3 (Bitfinex3) در 31 ژوئیه 2019 به قیمت 219 دلار به ازای هر کوین بفروشد. ارزش کل این معامله حدود یک میلیون دلار بود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در 15 آگوست 2022، حساب کاربری WuBlockchain@ در توئیتر، اعلام کرد که یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از نزدیک به 3 سال عدم فعالیت، دوباره فعال شد. در مجموع تعداد 145,000 اتر از روز گذشته انتقال داده شده و بین کیف پول‌های متعددی توزیع شده است.

با توجه به کاهش احتمالی قیمتی که چنین معامله بزرگی در صورت فروش از طریق سفارش به قیمت بازار (market order) در لحظه ایجاد می‌کند، امروز می‌توان تعداد 145,000 کوین اتریوم باقیمانده را به راحتی با قیمت حدود 250 میلیون دلار فروخت.

اما درعین‌حال، بعید است که این نهنگ قصد داشته باشد دارایی‌های خود را بفروشد، زیرا با توجه به ماهیت تراکنش اینگونه به نظر نمی‌رسد که او بخواهد تمام کوین‌ها را مبادله کند. محتمل‌ترین سناریو این است که این سرمایه گذار قصد دارد تعدادی نود اتریوم 2.0 را برای دریافت درآمد غیرفعال باز کند.

فروش 145000 اتر چه تاثیری در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

با در نظر گرفتن اصلاحات جزئی قیمت اتر، برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال بر این باورند که این نهنگ بخشی از دارایی‌های خود را در قیمت حدود 2,000 دلار بفروشد و زمانی که قیمت اتر به کمتر از 1,000 دلار بازگردد، آن را ارزان‌تر بخرد.

مطالب مرتبط: اتریوم به بالاترین سطح قیمتی ۷۵ روزه رسید؛ روند بعدی چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، فشار فروش 200 میلیون دلاری برای سقوط کامل بازار اتریوم (ETH) کافی نیست، زیرا بزرگترین صرافی‌های متمرکز و معاملات خارج از صرافی‌ها (OTC) بدون ایجاد جهش شدید نوسانات، تقاضای فروش را پوشش می‌دهند.

در لحظه انتشار این خبر، قیمت اتریوم به دلار در حوالی 1,879 در نوسان است، این ارز دیجیتال هفت روز گذشته خود را با 1.57 درصد کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *