۱۹۰ میلیون دلار شیبا تحت مالکیت ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم است

190میلیون دلار شیبا تحت مالکیت 100 نهنگ برتر اتریوم است | همتاپی

وال استیتس (WhaleStats)، پورتال تحلیلی که تراکنش‌ها و دارائی‌های بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم را ردیابی می‌کند، داده‌هایی را درباره جزئیات دارائی‌های ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم فاش کرد. بر این اساس مشخص شد، ۱۰۰ نهنگ‌ بزرگ اتریوم معادل ۱۹۰ میلیون دارایی شیبا تحت مالکیت خود دارند.

علاوه بر این، شیبااینو (SHIB) بزرگ‌ترین دارایی این گروه از سرمایه گذاران است، به استثنای استیبل کوین‌ ها، خود اتریوم و توکن استیک شده اتریوم (stETH)، در مجموع ۱۹۰ میلیون دلاری شیبا توسط ۱۰۰ نهنگ برتر نگهداری می‌شود، که ۶ درصد از کل سهام 100 دارنده برتر اتریوم را به خود اختصاص می‌دهد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

با این حال، این تنها بخشی از تصویر کلی دارندگان برتر شیبااینو است، در واقع ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم بیش از 150 میلیون دلار شیبااینو تحت مالکیت خود دارند، در همین حال ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم نیز دارای مجموعه بزرگی از شیبااینو به ارزش ۶۶۰ میلیون دلار هستند و هم اکنون نیز با افزایش ۴۰ درصدی ارزش شیبا در چند روز گذشته، احتمالاً مجموع این دارایی بسیار بیشتر شده است.

 وضعیت دارایی‌های شیبای دارندگان اتریوم چگونه است؟

 انباشت مداوم و روز افزون شیبااینو توسط نهنگ‌های اتریوم چند ماه است که ادامه دارد و کسانی که از ماه مه سال جاری شروع به خرید شیبا کرده‌اندT در حال حاضر در سود هستند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

سیگنال‌ها و احساسات مثبت قیمتی و پیشرفت قدرتمند ارز دیجیتال در سطح قیمتی کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار ممکن است تازه شروع کار باشد، و مقاومت جدید بعدی برای آزمایش قیمت ۰.۰۰۰۰۲ دلار است. اگر روند خرید نهنگ‌های شیبااینو طبق روال سه ماه قبل  ادامه یابد، می‌تواند پشتوانه خوبی هم برای رشد قیمت‌ها و هم برای تصمیمات سرمایه‌گذاری در مورد این ارز دیجیتال باشد.

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت شیبا: بازگشت پرقدرت شیبا اینو با رشد قیمت دو رقمی

شیبااینو در حالی 24 ساعت گذشته را با 2 درصد افت قیمت پشت سر گذاشته که هفته گذشته نزدیک به 30 درصد رشد  کرده است. در حال حاضر قیمت شیبا اینو به دلار در حوالی 0.00001577 دلار در نوسان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام به نظرم ارز شیبا خیلی رشد کنه و اینکه اگر هولد کنیم حتما سود خوبی از شیبا کسب میکنیم