۵ آلت کوینی که رقیب بیت کوین خواهند بود را بیشتر بشناسید  

5 آلت کوینی که رقیب بیت کوین خواهند بود را بیشتر بشناسید | همتاپی

بنیامین بلانت (Benjamin Blunts)، تحلیلگر و فعال یوتیوب از 5 آلت کوینی که می‌توانند عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشند، رونمایی کرد.

بلانت، معامله‌گر بازار رمزارزها، که در سال 2017 توانایی خود را در پیش‌بینی کف قیمت بیت کوین 6 ماه قبل از رخ دادن آن نشان داد، همچنان به دنبال فرصت‌های جدیدی برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزهاست. او فهرست توصیه‌های سرمایه‌گذاری خود را با اتریوم شروع می‌کند، اما همچنان بر روی بیت کوین، به عنوان اصلی‌ترین دارایی در پورتفولیوی خود، تاکید دارد. این نشان‌دهنده استراتژی او برای تنوع‌بخشی و استفاده از دانش عمیقش در بازار برای شناسایی فرصت‌های خرید در زمان‌های کلیدی است.

بلانت بر این باور است که:

اگر قیمت بیت کوین همچنان به پیش‌روی به سوی 100 هزار دلار و فراتر از آن ادامه دهد، اتریوم نیز همزمان و حتی بیشتر افزایش می‌یابد. اگر بیت کوین از نرخ‌های فعلی خود دو برابر شود به معنای رشد سه برابری قیمت اتریوم است. چرا که عملکرد آن بیت کوین را پشت سر می‌گذارد.

دومین آلت کوینی که بلانت معتقد است درصد سود بیشتری از بیت کوین کسب می‌کند، چین لینک (LINK) خواهد بود. او در این باره می‌گوید:

درباره میزان رشد لینک 100 درصد مطمئن نیستم. از شکستن سقف قیمتی و ثبت رکورد بیشترین ارزش لینک در مقابل بیت کوین نیز اطمینان ندارم. اما عملکرد لینک از این نقطه به بعد بهتر از بیت کوین و ارزش دلاری آن انفجاری خواهد بود.

سومین آلت کوینی که بلانت به آن می‌پردازد توکن غیرمتمرکز سوشی سواپ (SUSHI) است. بلانت براساس نمودارهای سوشی نسبت به بیت کوین پیش بینی رشد 70 درصدی آن را دارد. به عبارت دیگر، رشد قیمت سوشی با استیبل کوین‌‌ها بیشتر خواهد کرد. او می‌گوید:

احتمالا قیمت سوشی به بیت کوین 70 درصد رشد خواهد داشت، پس ارزش دلاری آن نیز سود بیشتری را به دنبال دارد.

پروتکل غیرمتمرکز وام‌دهی کامپوند (COMP) آلت کوین چهارمی است که بلانت درصد سود بیشتری را نسبت به بیت کوین از آن انتظار دارد. این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتالی انتظار دارد که قیمت COMP به بیت کوین تا 160 درصد بازدهی را به ثبت برساند. او درباره COMP می‌گوید: 

توکن COMP پروژه جذاب دیگری در حوزه DeFi است و قیمت هدف آن به بیت کوین، 164 درصد است.

پنجمین و آخرین آلت کوینی که بلانت عملکرد بهتر آن را در مقایسه با بیت کوین و دیگر کوین‌های پیشتاز براساس سرمایه بازار (market cap) بررسی می‌کند، لایت کوین (LTC) است. او درباره‌ی لایت کوین در کوتاه مدت می‌گوید: 

لایت کوین عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از برترین رمزارزهای بازار خواهد داشت.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم معاملات بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *