مدیرعامل بایننس (Binance): بازار نزولی زمان مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال است

مدیرعامل بایننس (Binance): بازار نزولی زمان مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال است | همتاپی

چانگ‌پنگ ژائو ((CZ) Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس (Binance)، روز جمعه گفت که سقوطِ اخیر قیمت، زمان خوبی برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

ژائو (CZ)، در پادکست بانکلس (Bankless) گفت که در بازار نزولی، معامله‌گرانی که پولِ نقد اضافی دارند باید ارزهای دیجیتال بیشتری بخرند؛ او از این وضعیت به عنوان «زمان مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال نام برد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

مدیر عامل صرافی بایننس، افرادی مانند مایکل سیلور (Michael Saylor) و نایب بوکله (Nayib Bukele)، رئیس جمهور السالوادور را که به تازگی پس از کاهش قیمت، بیت کوین خریدند را ستود. ژائو گفت که اگر معامله‌گران بتوانند در بازار نزولی فعلی دوام بیاورند، در دوره صعودی بعدی، دارایی‌های بیشتری خواهند داشت. او افزود:

در افق بلندمدت، این صنعت باقی خواهد ماند. برنامه‌های بیشتری در حال توسعه هستند؛ افراد بیشتری در صنعت حضور دارند؛ اگر به افق‌های پنج، ده، بیست ساله نگاه کنیم، این صنعت بزرگتر خواهد شد.

ژائو گفت که چشم‌انداز کوتاه‌مدت نامشخص است، و بازارها شاید در روزهای آینده بهبود یابند یا حتی بیشتر افت کنند.

بازار نزولی چگونه خواهد بود؟

ژائو گفت: بازار نزولی احتمالاً بخشی از یک چرخه چهار ساله باشد که نشان‌دهنده ضعف طولانی‌مدت در قیمت ارزهای دیجیتال است. اما به نظر او، تورمِ فزاینده مردم را به سمت پذیرش ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد.

او همچنین به کسب‌وکارها توصیه کرد که به اندازه حداقل 10 سال، موجودی نقدی داشته باشند تا از شرایط سخت بازار عبور کنند؛ به نظر او، به دلیل وجود توکن‌ها، این کار برای شرکت‌های کریپتو آسان‌تر است.

ژائو گفت که بایننس دارای ذخایر کافی برای دوام آوردن در زمستان ارزهای دیجیتال است.

مدیر عامل بایننس (CZ): دیفای (DeFi) آینده را رقم می‌زند

مدیر عامل بایننس در ادامه گفت که انتظار دارد صرافی‌های غیرمتمرکز در نهایت از صرافی‌های متمرکز پیشی بگیرند.

او انتظار دارد چنین سناریویی در پنج تا ده سال آینده اجرایی شود؛ در حالی که انتظار می‌رود صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال هم‌چنان در بازار نقشی ایفا کنند، اما به نظر او، بخش عمده‌ای از معاملات از طریق دیفای (DeFi) انجام خواهد شد.

ژائو گفت که صرافی بایننس نمی‌خواهد یک بانک باشد، یا حتی مانند «فیس‌بوک» شود. او گفت که بایننس قصد دارد در نهایت مانند گوگل باشد، که در آن تعدادی ابزار را برای بازار وب 3 (Web3) فراهم می‌کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *