افزایش ۱۱ درصدی تعداد آدرس‌های هولدرهای شیبا اینو

افزایش 11.97 درصدی تعداد آدرس‌های هولدرهای شیبا اینو | همتاپی

براساس داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheblock)، بررسی آدرس‌هایی که بیش از یک سال ارز شیبا را هولد (Hold) کرده‌اند، نشان می‌دهد که تعداد این آدرس‌ها طی 30 روز گذشته 11.97 درصد افزایش داشته است. اما در همین مدت، تعداد هولدرهای کوتاه مدت و میان مدت این ارز با کاهش روبرو بوده است.

در فضای خرید و هولد کردن ارزهای دیجیتال، اصطلاح “هودل” که در واقع املای اشتباه کلمه “hold” می‌باشد، در بین علاقمندان به رمزارزها به اصطلاحی جذاب بدل شده است. هودل کردن(Hodling) به معنای رویکردی بلندمدت در نگه داشتن رمزارزهاست که معمولاً از اعتقاد افراد نسبت به چشم‌انداز آینده یک پروژه نشأت می‌گیرد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

بر اساس داده‌های سایت اینتو د بلاک (IntoTheBlock) از ترکیب هولدرها بر اساس مدت هولد کردن شیبااینو، 28 درصد از آنها بیش از یک سال، 64 درصد کمتر از یک سال و 4 درصد توکن‌های خود را کمتر از یک ماه هولد کرده‌اند.

داده‌های دقیق هولدرهای ارز شیبااینو بر اساس مدت زمان هولد شده | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

داده‌های دقیق هولدرهای ارز شیبااینو بر اساس مدت زمان هولد شده. منبع سایت IntoTheBlock

این در حالی است که همین هفته گذشته، سایت یوتودی (U.Today) طی گزارشی میزان هودل کنندگان شیبا را 27 درصد اعلام کرده بود. همانطور که در نمودار وابستگی 30 روزه بیت کوین نشان داده شده، پس از افزایش اخیر قیمت‌ها، وابستگی شیبااینو با بیتکوین تا 30 درصد کاهش یافته و شیبا به تدریج راه خود را از بیتکوین جدا می‌کند. ارز شیبا اینو در تاریخ 14 ماه اوت، رشد 35 درصدی را از قیمت 0.0000126 دلار، تجربه کرد. و در تاریخ 15 ماه اوت، تا قبل از اصلاح قیمت به رقم 0.0000179 دلار نیز رسید. در زمان نگارش این مقاله قیمت شیبا اینو با 0.44 درصد افزایش طی 24 ساعت گذشته به 0.00001587 دلار رسیده است.

آمار ارائه شده توسط سایت IntoTheBlock، در حال حاضر وابستگی قیمت شیبااینو با بیتکوین را 62 درصد نشان می‌دهد که حاکی از کاهشی 30 درصدی می‌باشد، چرا که در هفته گذشته سایت U.Today این مقدار را 90 درصد گزارش کرده بود.

مطالب مرتبط: ۱۹۰ میلیون دلار شیبا تحت مالکیت ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم است

روند فاصله گرفتن مداوم شیبا از بازار بیتکوین می‌تواند حاکی از این باشد که حرکت قیمت شیبا شبیه روند کلی بازار نیست. بر اساس داده‌های سایت وال استیتس (WhaleStats) در روز گذشته، شیبا در میان 10 توکن برتری بود که توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم خریداری شده است. آنالیز 100 هولدر برتر شیبااینو در سایت WhaleStats، نشان از افزایش 509 درصدی حجم معاملات و افزایش 771.88 درصدی در جریان خالص این دارایی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *