پیش بینی کاهش ۴۰ درصدی قیمت اتریوم توسط تحلیلگران

پیش بینی کاهش 40 درصدی قیمت اتریوم توسط تحلیلگران | همتاپی

طبق تحلیل تکنیکال منتشر شده توسط تحلیلگران بلومبرگ، احتمالا اتریوم برای اولین بار در دو ماه گذشته در مسیر رسیدن به آستانه قیمت 1,000 دلاری است. تحلیلگران دلایل اصلی این امر را افزایش احتمالی شدت نوسانات و عوامل مختلفی که به ادامه روند نزولی اشاره دارد، مطرح کردند.

دلیل اصلی تحلیلگران برای این پیش بینی، شکست به زیر خط میانگین متحرک 50 روزه است که معمولاً به عنوان مانعی بین روندهای گاوی و خرسی عمل می‌کند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

این خبر ناراحت کننده‌ای برای سرمایه‌گذاران اتریو‌م است که قیمت این ارز دیجیتال برای دومین بار طی سال جاری از خط میانگین متحرک 50 روزه عبور کرده و حکایت از پیچیدگی وضعیت این ارز بزرگ دارد.

ریسک افت بیشتر قیمت اتریوم | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

ریسک افت بیشتر قیمت اتریوم. منبع: سایت خبری بلومبرگ

علاوه بر میانگین متحرک، تحلیلگران با استفاده از اندیکاتور تصادفی، که قیمت فعلی را با محدوده مشخصی در گذشته مقایسه می‌کند و برای تعیین حرکت بازار استفاده می‌شود؛ به این نتیجه رسیده‌اند که قیمت اتر قرار است مسیر نزولی خود را برای مدت زمان نامعلومی ادامه دهد.

یکی از بنیانگذاران مؤسسه تحقیقاتی فیرلید استراتژیز (Fairlead Strategies) می‌گوید که طی روزهای آینده به احتمال زیاد قیمت اتر به آستانه قیمت 1,000 دلار می‌رسد و برای این که قیمت اتریوم ظرف چند روز آینده به این آستانه روانی برسد، می‌بایست 35 درصد دیگر از قیمت فعلی خود پایین‌تر بیاید.

احتمال این که قیمت اتریوم به 1,000 دلار برسد چقدر است ؟

خوشبختانه هنوز مشخص نیست که با وجود آزمایش موفقیت‌آمیز و بدون اشکال ارتقای Merge اتریوم، چه عاملی می‌تواند ظرف چند روز چنین فشار فروش شدیدی را روی این ارز ایجاد کند.

مطالب مرتبط: تست مجدد ۱,۶۰۰ دلار توسط اتریوم با وجود نوسانات اندک؛ آیا این یک تله گاوی است؟

آخرین باری که اتر ظرف چند روز حدود 40 درصد از ارزش خود را از دست داد، در زمان وقوع فاجعه ارز UST بود که بازار را به مدت یک ماه در وضعیت توافق بر سر قیمت فرو برد. در حال حاضر، با وجود ادامه مسائل کلان اقتصادی که بر دارایی‌های دیجیتال و بازارهای مالی تأثیر می‌گذارد، بازار رمزارزها نسبتاً آرام باقی مانده است و در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 1,589 دلار معامله می‌شود.

در لحظه بارگذاری این مقاله، قیمت اتر به دلار با افزایش 1.71 درصدی نسبت به دیروز در حوالی 1,543 دلار در نوسان است. 

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *