اعلام بروزرسانی‌های مهم شیبا اینو از زبان مدیر توسعه این ارز دیجیتال

اعلام بروزرسانی‌های مهم شیبا اینو از زبان مدیر توسعه این ارز دیجیتال | همتاپی

آقای شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama) مدیر تیم توسعه شیبا اینو و احتمالا نماینده اصلی این رمزارز در فضای رسانه، امروز و طی یک مجموعه توئیت از نزدیک بودن رویدادی مهم و تاثیرگذار برای کل پروژه‌های این اکوسیستم خبر داد.

توسعه دهنده شیبا اینو، بار دیگر بطور خاص به بازی Shiba Eternity و توکن سوزی در قالب برنامه‌ها اشاره نمود که احتمالا به معنای ایجاد قابلیت توکن سوزی طی فرایندهای درون این بازی باشد.

مطالب بیشتر: شیباریوم چیست؟

وی در میان اطلاعیه‌های خود خطاب به جامعه شیبا اینو، به آن‌ها قول داد بزودی اطلاع رسانی‌های دیگری را در مورد پروژه شیباریوم (Shibarium) اعلام نماید. در حال حاضر پیش بینی می‌شود بروزرسانی‌های مورد انتظار مربوط به این راهکار لایه 2 پس از عرضه بلاکچین این ارز ارائه شوند. این راهکار، به تمام توکن‌های فعال در این اکوسیستم، قابلیت‌های کاربردی خواهد بخشید.

ارتش شیبا، در زمان انتشار این بازی شاهد سوختن توکن شیبااینو خواهید بود. جزئیات پیش رو نشان می‌دهند چرا بازی ShibaEternity در زمان انتشار نسخه بلاکچین، قدرتمند و چالش برانگیز بوده و برای توکن شیبا، دارندگان Shiboshi و پروژه شیباریوم عالی خواهد بود. اما سوال اصلی اینجاست: در روز انتشار شما در کدام سمت خواهید بود؟

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

البته هنوز بطور کامل مشخص نیست که آیا توکن سوزی شیبااینو در بازی Shiba Eternity اتفاق خواهد افتاد یا خیر. چرا که به نظر می‌رسد لحن پیام توسعه دهندگان تهدید آمیز بوده و برخی معتقدند محتوای این توئیت به معنی سوختن کسانی است که موفقیت این پروژه را زیر سوال می‌برند.

در هر صورت احتمال می‌رود این بروزرسانی‌ها باید بزودی اعلام شوند. این نماینده شیبا به منظور جمع بندی صحبت‌های خود به کاربران گفت:

مقداری زمان لازم داریم و پس از آن خودتان نتیجه را خواهید دید.

توکن سوزی شیبا اینو (SHIB)

مسئله توکن سوزی شیبا یکی از مصرانه ترین و مبرم ترین اقدامات گنجانده شده در دستور کار توسعه دهندگان شیبااینو است. با وجود این که در حال حاضر بالغ بر 40 درصد از کل عرضه یک کوادریلیونی توکن SHIB سوزانده شده است، اما این روند آهسته‌تر از آن چیزی که سرمایه‌گذاران انتظار دارند، پیش می‌رود.

مطالب مرتبط: ۱.۱ تریلیون توکن شیبا توسط نهنگ‌های اتریوم فروخته شد

بر اساس گزارش سایت Crypt Eye، حدود 11 میلیارد توکن شیبا به ارزش 128 هزار دلار در 3 ماه گذشته سوزانده شده و از چرخه بازار خارج شده است. متوسط نرخ توکن سوزی هفتگی در حجم فعلی، کمتر از یک میلیارد شیبا بوده است.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001092 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 0.98 درصد افزایش یافته است.  

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *