بهترین زمان برای فروش اتریوم دقیقاً در آستانه رویداد ادغام است

آرتور هایس: بهترین زمان برای فروش اتریوم دقیقاً در آستانه رویداد ادغام است | همتاپی

آرتور هایس (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق بیتمکس (BitMEX)، در پست اخیر خود در یک وبلاگ ادعا می‌کند که بهترین زمان برای فروش اتریوم (ETH) دقیقاً در آستانه رویداد «ادغام» (The Merge) است.

در صورتی که رویداد پرهیاهوی «ادغام» با شکست مواجه شود، اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ، سقوط قیمتی «سریع» و «سختی» را تجربه خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

هایس معتقد است که بهترین راه برای محافظت در برابر چنین سناریوی نزولی، استفاده از قرارداد اختیار فروش است. به این ترتیب، امکان جلوگیری از ضررهای سنگین وجود خواهد داشت.

همان‌طورکه توسط یو تودی (U.Today) گزارش شد، توسعه دهندگان اتریوم اکنون در حال انجام کارهای پایانی هستند و انتظار می‌رود که رویداد «ادغام» در 15 سپتامبر انجام شود. 

در اوایل این ماه (اوت)، آرتور ‌هایس پیش‌بینی کرد که در صورت ناموفق بودن «ادغام»، قیمت اتریوم دوباره به سطح 1,000 دلار خواهد رسید. اگر فدرال رزرو (بانک مرکزی) آمریکا سیاست پولی کمتر سخت‌گیرانه‌ای را در پیش گیرد، قیمت اتر می‌تواند تا حدود 1,600 دلار افزایش یابد.

هایس افزود، از سوی دیگر، اگر ادغام موفقیت‌آمیز باشد و فدرال‌ رزرو نیز افزایش تهاجمی نرخ را کنار بگذارد، قیمت اتریوم می‌تواند برای اولین بار در تاریخ از سطح 5,000 دلار عبور کند.

در هفته‌های اخیر، اتر افزایش قابل‌توجهی را در قیمت خود تجربه کرد، اما به نظر می‌رسد که اشتیاق پیرامون ارتقای پرریسک (ادغام) از بین رفته است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتر زیر سطح 1,900 دلار قرار دارد.

آرتور هایس در جدیدترین پست وبلاگ خود نوشت که قیمت اتریوم (ETH) به دلیل استفاده روزافزون از شبکه احتمالاً به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط: قراردادهای باز اختیار معامله اتریوم (ETH) سقف‌های جدیدی ثبت می‌کند

در لحظه بارگذاری این مقاله، قیمت اتر به دلار با کاهش 5.5 درصدی نسبت به دیروز در حوالی 1,841 دلار در نوسان است. همچنان حجم معاملات 24 ساعت گذشته این ارز دیجیتال 18,856,075,001 دلار بوده است.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام روز بخیر ، به نظرتون امکانش هست بعد از اپدیت اتریوم کارمزد شبکه هم کم بشه ؟

  2. سلام خسته نباشید ، الان اتریوم هایی که همه دارن چه اتفاقی میفته ؟

  3. شما برای اتریوم چی پیش بینی میکنید به نظرتون اتریوم های خودمون رو بفروشیم یا نگه داریم ؟