بازگشت خریداران بیت کوین (BTC) به بازار ارزهای دیجیتال

بازگشت خریداران بیت کوین (BTC) به بازار ارزهای دیجیتال | همتاپی

با وجود افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و ترس از رکود، به نظر می‌رسد خریداران بیت کوین (BTC) بازگشته‌اند و بازار ارزهای دیجیتال به حرکت درآمده است.

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل بایننس، مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy)، و همچنین مایک نووگراتز (Mike Novogratz) از شرکت سرمایه گذاری گلکسی (Galaxy Investment)، پیش از نشست کمیتۀ بازارهای آزاد فدرال (FOMC) نسبت به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین بودند و فکر می‌کردند که رکود واقعاً پذیرش بیتکوین را به همراه خواهد داشت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

افزایش انباشت بیت کوین (BTC) در بحبوحه تورم بالا و ترس از رکود

قیمت بیتکوین در ماه ژوئیه 29 درصد افزایش یافت و پس از 2 ماه، به سقف 24,294 دلار رسید. در ماه گذشته، شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال از رقم 11 به 42 رسیده و باعث شده است بیتکوین در بالای مرز 20 هزار دلار جذاب به نظر برسد.

«CZ»، مدیر عامل بایننس، در مصاحبه با شبکه CNBC، ترس در مورد افزایش تورم و رکود را کاهش داد. او معتقد است بیت کوین از بالای سطح 20 هزار دلار کاهش می‌یابد، زیرا آخرین قله در نزدیکی 20 هزار دلار در سال 2017، به عنوان یک مانع روانی قوی عمل می‌کند.

او گفت که بنیان بیتکوین قوی است؛ عرضه پول و همبستگی نزدک 100 (Nasdaq 100) همگی عوامل ثانویه هستند. بهبود چشم‌انداز نظارتی، تورم بالاتر و همچنین گفت‌وگوها پیرامون رکود اقتصادی، به پذیرش بیتکوین کمک می‌کنند.

او معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال از نظر منطقی باید برخلاف بازار سهام حرکت کند، اما این روزها بازار ارزهای دیجیتال به دلیل اندازه بازار کوچکتر آن، به عوامل کلان گره خورده است. با وجود افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و ترس از رکود، بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام در حال رشد هستند.

بازار ارزهای دیجیتال آنقدر کوچک است که هر زمان بازارهای سهام سقوط می‌کند، مردم می‌خواهند پول نقد نگهداری کنند. امروزه اکثر افرادی که در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند، سهام نیز معامله می‌کنند. بنابراین، در حال حاضر همبستگی مثبت وجود دارد، که غیرمنطقی است؛ به‌هرحال فعلاً وضعیت این‌گونه است.

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر بیت کوین، در توییتی در 30 ژوئیه مدعی شد که انباشت بیتکوین در حال افزایش است. او نمودار خود را مبنی بر تسلیم (فروش شدید) بیت کوین و کف بازار نزولی به اشتراک گذاشت که حرکات گذشته بیتکوین را به تصویر می‌کشد. خریداران بیتکوین می‌توانند حرکت صعودی ایجاد کنند.

سابقه انباشت بیت کوین (BTC) | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

سابقه انباشت بیت کوین (BTC). منبع: ویلی وو 

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت بیت کوین (BTC): آیا بیتکوین برای حرکت صعودی بعدی آماده می‌شود؟

مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی معتقد است که بیت کوین به ایجاد مقررات ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد، زیرا میزان پذیرش هم‌چنان در حال افزایش است.

بیت کوین (BTC) به بالای سطح روانی 20 هزار دلار و میانگین متحرک وزنی صعود می‌کند

در این هفته، قیمت بیتکوین به دلیل بهبود بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته، قیمت بیتکوین به سقف 24,294 دلار رسید.

قیمت بیتکوین (BTC) می‌‎تواند برای مدت طولانی‌تری بالای سطح 20 هزار دلار باقی بماند. درهمین‌حال، پیگیری روندهای قیمت در بالای میانگین متحرک وزنی-200 حائز اهمیت است.

در زمان انتشار مقاله، طبق گزارشِ کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، بیتکوین با قیمت 23,716 دلار خرید و فروش می‌شود که طی 24 ساعت گذشته، به میزان 0.76 درصد افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *