کوسه‌های بیت کوین (BTC) طی یک ماه گذشته، ۵۲ هزار بیت کوین خریدند

کوسه‌های بیت کوین (BTC) طی یک ماه گذشته 52 هزار بیت کوین خریدند | همتاپی

بر اساس توییتی که اخیراً توسط شرکت داده‌های زنجیره‌ای سانتیمنت (Santiment) منتشر شده است، دارندگان کیف پول‌هایی که بین 10 تا 100 بیتکوین (BTC) در اختیار دارند، در ماه گذشته فعالانه بیت کوین خریده‌اند.

نهنگ‌های بیتکوین (BTC) به خرید تهاجمی خود ادامه می‌دهند

تیم تجزیه و تحلیل سانتیمنت (Santiment) در توییتی اعلام کرده است که در پنج هفته گذشته، مقدار 52 هزار بیتکوین توسط کیف پول‌های ارز دیجیتال متعلق به کوسه‌ها خریداری شده است. این مقدار بیتکوین، با قیمت فعلی خرید و فروش بیت کوین به دلار برابر با 1,124,619,600 دلار است. این خریدها در حالی انجام شد که بیتکوین با کاهش تقریباً 27 درصدی نسبت به بالاترین قیمت قبلی خود (سقف 32هزار دلار)، خرید و فروش می‌شد.

این خریدها باعث شد تا کل مقدار بیت کوینی که در اختیار این کوسه‌های بیتکوین قرار دارد، به 4.29 میلیون کوین افزایش یابد.

در 7ام ژوئیه، گزارشی منتشر شد که نشان‌دهنده کاهش میزان ادعای بیکاری (در ایالات متحده) بود؛ انتشار این گزارش باعث شد تا قیمت بیتکوین حدود 7 درصد افزایش یابد؛ در این میان، بقیه ارزهای دیجیتال و همچنین بازار سهام نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

بیتکوین از منطقه 20,500 دلار صعود کرد و از سطح 21,100 دلار فراتر رفت. در زمان نگارش این مقاله، بر اساس گزارش کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت بیت کوین در حال تغییر است و به رقم 21,560 دلار می‌رسد.

از زمان ورود شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy)، قیمت بیت کوین 83 درصد افزایش یافته است

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل این شرکت نرم افزاری و سرمایه گذار سرشناس بیتکوین، در توییتر یادآوری کرده است که از اوت 2020 که شرکت او سرمایه گذاری در بیتکوین را آغاز کرد، قیمت بیتکوین 83 درصد و قیمت سهام این شرکت با 80 درصد افزایش همراه بوده است.

سیلور با تاکید بر مزایای بیتکوین در برابر بازارهای سهام سنتی، در توییتی نوشت، در حالی که قیمت بیتکوین 83 درصد رشد کرد، شاخص اِس اند پی (S&P) و شاخص نزدک (Nasdaq) به ترتیب تنها 16 درصد و 6 درصد افزایش یافتند. در همین حال، طلا به عنوان رقیب اصلی بیتکوین به عنوان ذخیره ارزش، در مجموع 14 درصد کاهش یافته و نقره نیز 33 درصد کاهش یافته است.

مطالب مرتبط: چه زمانی بیت کوین به بالاترین قیمت خود خواهد رسید؟

پیش از این، یو تودی (U.Today) گزارش داد که در 29 ژوئن شرکت مایکرو استراتژی به سرمایه گذاری خود در بیتکوین ادامه داد و 480 بیتکوین دیگر خرید. این شرکت تقریباً 10 میلیون دلار برای این مقدار ارز دیجیتال پرداخت کرد و اکنون در مجموع 129,699 بیتکوین به ارزش تقریبی 4 میلیارد دلار در اختیار دارد.

در لحظه نگارش این مقاله قیمت بیت کوین به دلار در حوالی عدد 20,562 نوسان می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *