بیت کوین ۲۰,۰۰۰ دلار را پس گرفت، قیمت اتریوم به بالای ۱,۷۰۰ دلار رسید

بیت کوین 20,000 دلار را پس گرفت، قیمت اتریوم به بالای 1,700 دلار رسید | همتاپی

مارکت کپ ارزهای دیجیتال بار دیگر به بالای 1 تریلیون دلار رسید، زیرا بیت کوین و اتریوم بالاترین قیمت‌های چند هفته‌ای را داشتند. پس از چندین روز حرکت نامطلوب قیمت، بیتکوین سرانجام با یک حرکت خوب محدوده 20,000 دلار را پس گرفت. آلتکوین‌های دیگر نیز مثبت هستند،  اتریوم به 1,700 دلار رسید و همچنین سولانا و دات در یک روز رشد ۹ درصدی را تجربه کردند‌.

بیت کوین به بالای 20 هزار دلار رسید

چند روز گذشته برای اولین ارز دیجیتال (بیتکوین) بسیار روز‌های سختی بود. بیتکوین در پایان ماه اوت سطح مهم 20,000 دلار را از دست داده بود و در شروع ماه جدید هم حرکت‌های خوبی نداشت. 

این نوسانات نامطلوب در روز چهارشنبه به اوج خود رسید، زمانی که بیت کوین در هر ساعت 1,500 دلار از ارزش خود را از دست می‌داد و به کمترین قیمت در 6 هفته گذشته یعنی 18,500 دلار رسید. همانطور که یستردی (yesterday) گزارش داده بود، بیتکوین نتوانسته بود سطح 20,000 دلار را حفظ کند و به 19,000 دلار رسید.

نمودار قیمت بیت کوین | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت بیتکوین. منبع: تردینگ ویو

زمانی که بانک مرکزی اروپا بالاترین افزایش نرخ بهره را در تاریخ خود (75 واحد پایه) اعلام کرد، بر روی بیت کوین تاثیر نگذاشت و در آن سطح باقی ماند.

با این حال، ساعاتی پیش اوضاع تغییر کرد. گاوهای بازار، ارزهای دیجیتال را به سمت بالا هل دادند و بیتکوین با بیش از 1,000 دلار افزایش به بالاترین رقم دو هفته اخیر یعنی کمی بیش از 20,700 دلار رسید.

همچنین ارزش بازار بیت کوین به مرز 400 میلیارد دلار نزدیک شده است و تسلط آن بر آلتکوین‌ها با افزایش به 38.5 درصد، جایگاه خود را بهبود بخشیده است.

اتریوم بالاتر به 1,700 دلار رسید

آلتکوین‌ها دیروز عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند و اکنون اکثر آن‌ها در وضعیت سبز قرار دارند که در راس آن‌ها اتر قرار دارد.

اتریوم در روند اصلاحات اواسط هفته به زیر 1,500 دلار سقوط کرده بود، اما دیروز در بحبوحه پیش‌بینی فرآیند ادغام به 1,650 دلار افزایش یافت. در حال حاضر، دومین ارز بزرگ دیجیتال پس از افزایش چشمگیر در یک روز، به بالاترین قیمت چند روزه خود رسید و الان در قیمت 1,700 دلار خرید و فروش می‌شود.

 ارز‌های ریپل، متیک، آوالانچ، اتریوم کلاسیک و یونی حدودا هر کدام ۸.۵٪ افزایش داشتند، این در حالیست که سولانا و دات حتی بیشتر از این رشد داشته‌اند‌. هر دو در یک روز حدود 9 درصد افزایش یافته اند، و سولانا در 35 دلار قرار دارد، دات با قیمت 7.7 دلار خرید و فروش می‌شود.

مطالب مرتبط: قیمت بیت کوین با کاهش نوسانات، در حدود ۲۰ هزار دلار ثابت مانده است 

بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین و شیبا اینو نیز مثبت هستند، البته که رشد کمتری داشته‌اند‌. 

ارز‌های اتم، اُ ک ب، لینک بهترین عملکرد را در میان ارز‌های مید کپ (متوسط) از خود نشان داده‌اند. با توجه به اینکه اکثر آن‌ها، و همچنین شرکت‌های با سرمایه پایین‌تر، سودهای چشمگیری را نشان می‌دهند، ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افزودن 50 میلیارد دلار در یک روز، مرز 1 تریلیون دلار را پس گرفت.

در لحظه بارگذاری این مقاله قیمت بیتکوین به دلار در حوالی 21,297 در نوسان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *