بیت کوین تا دوسال آینده، هیچ رکورد قیمتی جدیدی را ثبت نخواهد کرد

بیت کوین تا دوسال آینده، هیچ رکورد قیمتی جدیدی را ثبت نخواهد کرد

یکی از تحلیلگران مشهور حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتقد است که بیت کوین تا دو سال آینده، هیچ رکورد قیمتی جدیدی را ثبت نخواهد کرد.

حساب توییتری کالئو (Kaleo)، یکی دیگر از تحلیلگران ناشناس، با 526200 نفر دنبال‌کننده، پستی را در توییتر به اشتراک گذاشت و در آن اظهار داشت: انتظار می‌رود بازار بیتکوین وارد فاز رِنج زدن و یا به اصطلاح حرکت افقی شود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به عقیده این تحلیلگر ارزهای دیجیتال انتظار می‌رود که این حرکت تا اوایل سال ۲۰۲۴ و تا قبل از رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین میزان قیمتی که این تحلیلگر پیش بینی کرده است، ادامه داشته باشد. 

به گفته این استراتژیست، قیمت بیتکوین تا ماه نوامبر و یا در 5 ماه آینده و قبل از شروع حرکت صعودی خود بین 16,000 تا 30,000 دلار خواهد بود.

کالئو برای تشریح منظور خود می‌گوید که طی پنج ماه آینده قیمت بیت کوین احتمالاً حداقل بین 16,000 تا 30,000 دلار باشد و انتظار می‌رود که از ماه دسامبر به بعد قیمت رو به بالا حرکت کرده و خط مقاومت مورب خود را در تایم فریم‌ بلند مدت بشکند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: اگرچه طی چند ماه آینده قیمت‌ها افزایش خواهند داشت، اما رشد قیمتی که پیش بینی می‌کند در سال 2023 رخ خواهد داد، قیمت را به بالاترین حد خود نخواهد رساند.

طبق گفته‌های او، اگر قیمت بیت کوین در آن زمان روی 30,000 دلار باشد، این امر کم و بیش منطقی خواهد بود. اما این اتفاق می‌تواند تنها برای مدت کوتاهی آتش بازار آلتکوین‌ ها را شعله‌ور سازد.

نظر کالیو بر این است که حدوداً 18 ماه آینده، یعنی ماه مارس 2024 که زمان هاوینگ بعدی بیتکوین فرامی‌رسد و در این مدت وضعیت بازار در حالت خرچنگی(Crab Market: را در ادبیات تحلیل تکنیکال معادل بازار رنج و بدون جهت در نظر می‌گیرند) بوده و شاهد این خواهیم بود که بواسطه خط حمایت الگوریتمی، قیمت بالاتر از این خط حفظ خواهد شد.

این تحلیلگر همچنین اظهار داشت تا زمانی که بیتکوین در بازار خرچنگی است، بازار آلتکوین‌ها همراه با بازار NFTها به آهستگی افزایش قیمت خواهند داشت.

آیا قیمت بیتکوین به 110,000 دلار خواهد رسید؟

در حال حاضر، قیمت بیتکوین به دلار با 4.1 درصد کاهش طی 24 ساعت گذشته، با قیمت 20,401.28 دلار خرید و فروش می‌شود.

طبق گفته کالئو، پس از هاوینگ بیت کوین در سال 2024، قیمت بیتکوین به بالاترین رکورد خود یعنی 110,000 دلار خواهد رسید.

نمودار چرخه هاوینگ بیت کوین | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار چرخه هاوینگ بیت کوین

این استراتژیست معتقد است که در اواخر سال 2024 و یا اوایل سال 2025، قیمت بیتکوین شش رقمی خواهد شد.

مطالب مرتبط: کوسه‌های بیت کوین (BTC) طی یک ماه گذشته، ۵۲ هزار بیت کوین خریدند

این تحلیلگر به عنوان حسن ختام تحلیل خود می‌گوید که بیتکوین از آن چیزی که در نمودار زیر نشان داده شده، یعنی قیمتی حدود 110,000 دلار نیز بالاتر خواهد رفت؛ و حتی اگر قیمت از آن محدوده سقوط کند، با در نظر گرفتن قیمت این ارز باز هم سودی بیش از 5 برابر داشته است. که این واکنش قیمتی، برای جلو زدن از تورم کافی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinpedia.org
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *