در لیست دارایی‌های ۱۰۰ نهنگ اتریوم، ارز سلسیوس از چین لینک پیشی گرفت

در لیست دارایی‌های 100 نهنگ برتر اتریوم، ارز سلسیوس از چین لینک پیشی گرفت

اخیرا، توکن اصلی شبکه سلسیوس توانسته است جایگاه ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را در لیست پرمعامله‌ترین توکن‌های 100 نهنگ برتر اتریوم بدست آورد.

ارز سلسیوس (CEL) جایگاه ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را در لیست پرمعامله‌ترین توکن‌ها در میان 100 نهنگ برتر اتریوم بدست آورد. فعالیت‌های معاملاتی ارز سلسیوس در 24 ساعت گذشته افزایشی 301.47 درصدی داشته است. قیمت سلسیوس نیز در روز گذشته 55 درصد افزایش یافت.

اخیراً، توکن اصلی شبکه سلسیوس، جایگاه ارز دیجیتال چین لینک را در لیست پرمعامله‌ترین توکن‌ها در میان 100 نهنگ برتر اتریوم، از آن خود کرده است.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

این امر پس از آن رخ می‌دهد که سلسیوس روز یکشنبه اعلام کرده بود که برداشت‌ها، سپرده‌ها و حتی نقل و انتقالات بین حساب‌ها نیز به دلیل شرایط وخیم بازار ارزهای دیجیتال به حالت تعلیق درخواهند آمد. مدت کوتاهی پس از این اعلان، قیمت ارز سلسیوس کاهشی 70 درصدی را تجربه کرد و بسیاری نگران بودند که اتفاقات لونا برای این ارز نیز تکرار شود.

بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال نیز تحت تأثیر این اعلان قرار گرفتند و قیمت آن‌ها نیز کاهش یافت. حتی تتر (USDT) که از لحاظ مارکت کپ بزرگترین استیبل کوین با پشتوانه دلار به حساب می‌آید، مجدداً  پیوند خود را با دلار از دست داد.

با نگاهی به حجم معاملات 24 ساعته این دو توکن، می‌توان دید حجم معاملات چین لینک 965,834,542 دلار بوده است که نشان از کاهش 15.04 درصدی در میزان فعالیت خود داشته، در حالی که فعالیت‌های معاملاتی ارز سلسیوس با 301.47 درصد افزایش به 121,831,675 دلار رسیده است.

طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ (coinmarket cap)، افزایش فعالیت معاملاتی ارز سلسیوس به خاطر افزایش سفارشات خریدی بوده است که حین رشد 55 درصدی قیمت این ارز ایجاد شده بود. در نتیجه این سفارش‌ها، اکنون قیمت سلسیوس 0.5024 دلار و مارکت کپ این توکن در حال حاضر بالغ بر 122,147,985 دلار می‌باشد و در لیست ارزهای سایت کوین مارکت کپ رتبه 150 را از نظر میزان سرمایه بازار به خود اختصاص داده است.

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت چین لینک: بررسی سطوح اصلی حمایت و مقاومت لینک

با این حال، برخلاف سلسیوس، قیمت ارز دیجیتال چین لینک در 24 ساعت گذشته 4.75 درصد کاهش یافت و در حال حاضر این توکن با قیمت 6.51 دلار خرید و فروش می‌شود. مارکت کپ این رمزارز حدود 2,805,325,307 دلار می‌باشد و جایگاه 21ام را در لیست سایت کوین مارکت کپ به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *