علی‌رغم کاهش قیمت‌ ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران همچنان هولدر هستند

علی‌رغم کاهش قیمت‌ ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران همچنان هولدر هستند | همتاپی

سیویک‌ساینس (CivicScience)، پلتفرم هوشمند تحقیقات مصرف‌کننده، گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن حدود 54 درصد از سرمایه گذاران، ارزهای دیجیتال خود را در چند ماه گذشته نفروخته‌اند.

بااین‌حال، تقریباً یک چهارم سرمایه‌گذارانِ رمزارزها، تقریباً تمام دارایی‌های خود را فروختند. 20 درصد از پاسخ‌دهندگان نیز فقط مقدار کمی از ارز‌های دیجیتال خود را به فروش رساندند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

جای تعجب نیست که رابطه مستقیمی بین درآمد و توانایی فرد برای نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد. تقریباً 70 درصد از سرمایه گذارانی که بیش از 150,000 دلار در سال درآمد دارند، در چند ماه گذشته چیزی نفروخته‌اند. برعکس، اکثر کسانی که درآمد سالانه آن‌ها زیر 50,000 دلار است، تمام یا حداقل مقداری از دارایی‌های خود را فروختند.

آیا در چند هفته گذشته هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را فروخته‌اید؟ | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

آیا در چند هفته گذشته هیچ یک از ارزهای دیجیتال خود را فروخته‌اید؟. منبع: سیویک‌ساینس (civicscience.com)

به طور کلی، تقریباً 20 درصد از افراد قبلاً روی رمزارزها سرمایه گذاری کرده‌اند.

درصد افرادی که ادعا می‌کنند نوسانات رمزارزها بر تمایل آن‌ها برای سرمایه گذاری در دارایی‌های دیجیتالی مانند بیت کوین، دوج کوین و اتریوم تأثیر منفی می‌گذارد، از 54 درصد در ماه ژانویه به 58 درصد در ژوئیه افزایش یافته است. این امر نشان می‌دهد که سقوط اخیر قیمت‌ها باعث شده است که رمزارزها به میزان زیادی جذابیت خود را برای سرمایه گذارانِ ریسک‌گریز از دست بدهد.

تنها یک پنجم سرمایه گذاران معتقدند که ارز‌های دیجیتال از نظر محبوبیت به اوج خود نرسیده است؛ این مسئله یک بار دیگر تایید می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نزولی است.

به گفته 30 درصد از پاسخ‌دهندگان، دلیل اصلی تردید سرمایه گذاران برای فعالیت در رمزارزها این است که به نظر آن‌ها مشروعیت ندارد.

پاسخ‌دهندگان همچنین تمایلی به آغاز فعالیت در ارزهای دیجیتال ندارند، زیرا آن را درک نمی‌کنند. برخی نیز نگران نوسانات شدید آن هستند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *