آیا نگهداری بیت کوین (BTC) در درازمدت سودمند است؟

آیا نگهداری بیت کوین (BTC) در درازمدت سودمند است؟ | همتاپی

بسیاری از مردم اکنون به بیت کوین (BTC) به عنوان یک سرمایه گذاری برای سریع ثروتمند شدن نگاه نمی‌کنند، بلکه به آن به عنوان یک طبقه دارایی نگاه می‌کنند. به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌های بسیار معتبر با این دیدگاه موافق هستند. دیدگاه کشورها نیز نسبت به بیتکوین بهتر شده است.

بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط اخیر، کمی آرامش را تجربه می‌کند. در همین حال، سرمایه ‌گذاران چند سوال بی‌پاسخ دارند. یکی از این سوالات در مورد بیتکوین (BTC) است و این که آیا سرمایه ‌گذاران باید دارایی‌های (بیت کوین) خود را حفظ کنند یا خیر.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

بیتکوین یکی از معتبرترین دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است؛ به همین دلیل است که بسیاری از مردم دیگر بیتکوین را به عنوان یک سرمایه گذاری برای سریع ثروتمند شدن در نظر نمی‌گیرند، بلکه به آن به عنوان یک طبقه دارایی نگاه می‌کنند که ارزش نگهداری دارد.

به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌های بسیار معروف با این دیدگاه موافق هستند، زیرا علی‌رغم نوسانات شدید، هنوز بیت کوین را در ترازنامه خود نگه می‌دارند. برخی از این شرکت‌ها عبارتند از مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، تسلا (Tesla) و بلاک (Block Inc).

تا آگوست 2021، این شرکت‌ها 1.6 میلیارد بیتکوین در اختیار داشتند که حدود 8 درصد از عرضه کل را تشکیل می‌دهد. مایکرواستراتژی با معادل تقریبا 2.8 میلیارد دلار بیت کوین در دارایی‌های خود، بزرگ‌ترین دارنده (هولدر) بیتکوین است. این امر می‌تواند دلیلی باشد بر این که این شرکت‌ها به مزایای نگهداری بلندمدت بیتکوین اعتماد دارند.

در سال‌های اخیر، دیدگاه دولت‌ها نیز نسبت به بیتکوین بهتر شده است. در حال حاضر، السالوادور (El Salvador) با حدود 2301 بیتکوین در خزانه خود، بزرگ‌ترین کشور دارنده بیتکوین است.

نهنگ‌های ارزهای دیجیتال نیز بیتکوین خود را حفظ کرده‌اند. حدود 4,919 کیف پول، مقادیر بیتکوین با ارزش 10,000,000 دلار یا بیشتر را در خود جای داده‌اند.

اگرچه برخی نسبت به آینده صعودی بیتکوین تردید بیشتری دارند، اما با توجه به نوسانات قیمت بیتکوین در طول زمان، احتمال روند صعودی آن بیشتر است. افزایش پذیرش بیت کوین و تعداد دارندگان بیتکوین، گواهی بر انتظارات بالا برای آینده بیتکوین است.

مطالب مرتبط: پیش بینی قیمت بیت کوین: قیمت بیتکوین به کف ۱۰ هزار دلاری خواهد رسید

برخی از طرفداران خوشبین بیتکوین (BTC) معتقدند که قیمت بیتکوین می‌تواند تا 1 میلیون دلار نیز صعود کند. از سوی دیگر، پیش بینی‌های محافظه‌ کارانه‌تر‌ نشان می‌دهد که قیمت بیتکوین تا سال 2025 به 179,280 دلار می‌رسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *