آیا هیجان پیش از ادغام باعث افزایش قیمت اتریوم شده است؟

آیا هیجان پیش از ادغام باعث افزایش قیمت اتریوم شده است؟ | همتاپی

آوی فلمن، تریدر باتجربه شرکت سرمایه گذاری بلاک ‌تاورکپیتال (blocktower capital) و مدیر صندوق پوشش ریسک (hedge fund)،نظر خود را در مورد عملکرد بیت کوین، اتریوم و آلتکوین‌ها پیش از فعال‌سازی مرج به اشتراک گذاشته و می‌گوید که بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت سوددهی قرار دارند اما پایان خوبی نخواهند داشت.

 دوازدهم ماه اوت فلمن در توییت خود از هیجانات جاری بازار گفت و آن را ناشی از انتظارات هولدرهای اتر خواند. او معتقد است که این هیجانات را می‌توان در عملکرد ضعیف بیت کوین (BTC) و آلتکوین های اصلی مشاهده کرد. در مقایسه با افزایش ناگهانی قیمت اتریوم، ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

فلمن می‌گوید در میان مدت چنین موقعیت‌هایی همیشه سودده نیستند. به عنوان مثال می‌توانیم بروز‌ رسانی EIP-1559 و تأثیر آن را بر قیمت اتر (ETH) ببینیم.

تحلیل قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه

در زمان انتشار این مقاله قیمت اتر در حال نوسان در محدوده 1,890 دلار است.

اتریوم در تایم فریم روزانه توانست بعد از شکستن مقاومت قیمتی 1,800 دلار و تثبیت بالای آن قیمت، خود را در عرض سه روز به قیمت 2,000 برساند.

نمودار قیمت اتریوم به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت اتریوم به دلار. منبع: تردینگ ویو

همانطور که می‌توانید در چارت بالا مشاهده کنید اتر در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک 50 (قرمز) و 20 (آبی) روزه در حال خرید و فروش است و دو روز گذشته با واکنش به مقاومت 2,000 دلار تا 1,890 دلار نیز پایین آمده است.

انتظار می‌رود اتریوم بعد از اندکی استراحت بر روی حمایت 1,800 دلار به سمت مقاومت 2,000 دلار یورش ببرد و بعد از شکستن آن تا سطح 2,100 دلار و در جایی که مقاومت میانگین متحرک 100 روزه (بنفش) را در بالای سر خود دارد، متوقف شود.

سطوح مقاومت کلیدی: 2,000 دلار، 2,100 دلار و 2,300 دلار  

سطوح حمایتی حساس: 1,800 دلار، 1,750دلار

مطالب مرتبط: ۵ مورد از متداول‌ترین کلاهبرداری‌های اتریوم ۲.۰

اتر در حال حاضر با 5.5 درصد کاهش نسبت به روز قبل و 6.8 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته خود در قیمت 1,895 دلار خرید و فروش می‌شود.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *