آیا علت رشد اخیر قیمت شیبا، مکانیسم سوزاندن این ارز دیجیتال است؟

آیا علت رشد اخیر قیمت شیبا، مکانیسم سوزاندن این ارز دیجیتال است؟ | همتاپی

بر اساس داده‌های حساب توییتر شیبا برن، بیش از ۵.۳ میلیارد توکن شیبا طی تراکنش‌های مختلف از ماه ژوئیه تا کنون سوخته است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته طی ۲۱ تراکنش مختلف بیش از ۱۳.۴ میلیون توکن SHIB سوزانده شده است. داده‌های شیبابرن همچنین نشان می‌دهد در هفت روز گذشته، نیز ۶۱۳.۲ میلیون توکن شیبا سوزانده شده است.

در گزارش قبلی از اطلاعات پرتال شیبا‌بورن که توسط وبسایت خبری یوتودی (U.Today) گزارش شده بود، طی ۵۰۵ تراکنش شیباسوزی، ۴.۷۶۲ میلیارد توکن شیبااینو از طریق ارسال به آدرس‌های یک طرفه یا کیف پول‌های غیر فعال سوزانده شده بود. اما اکنون این مقدار از ماه ژوئیه تاکنون به ۵.۳ میلیارد توکن شیبا رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با توجه به اینکه پرتال شیبابورن به صورت لحظه‌ای آمار و اطلاعات تراکنش‌های شیباسوزی را گزارش می‌دهد، مطمئنا هم اکنون این رقم بیشتر شده است. براساس اطلاعات توییتر شیبابورن، فقط در یک ساعت اخیر طی دو تراکنش مجزا حدود ۷ میلیون توکن شیبا سوزانده شده است.

مکانیسم سوزاندن یا برنینگ (Burning)، به حذف دائم بخشی از توکن‌های در گردش یک پروژه با انتقال به آدرس یک طرفه یا کیف پول‌های مرده اشاره دارد. اساس توکن سوزی بر این اساس بنا شده که کمبود و کاهش عرضه‌ای که از طریق خارج کردن بخشی از توکن‌ها ایجاد می‌شود، می‌تواند تاثیر مثبتی بر شیبا (یا هر ارز دیگری که از این مکانیسم استفاده می‌کند) داشته باشد.

شیبا اینو ژوئیه را با 13 درصد رشد به پایان رساند.

رشد 13.04 درصدی شیبااینو در ماه ژوئیه در واقع بزرگترین رشدی است، که از فوریه سال جاری تاکنون رخ داده است. ظاهراً سهم شیبا‌سوزی در افزایش قیمت ناچیز بوده است چون این مقدار توکنی که از چرخه عرضه خارج شده حدود ۶۴ هزار دلار ارزش داشته و بخش بسیار کوچکی از عرضه شیبا اینو است.

شیتوشی کازاما (Shytoshi Kusama)، توسعه دهنده اصلی Shiba Inu، هرچند پیش‌بینی عملکرد ارزهای دیجیتال را در سایه نگرانی‌های اقتصاد کلان فعلی دنیا، فقط یک حدس و گمان می‌داند، با این حال او معتقد است علی‌رغم اینکه فعالیت شیباسوزی در سطوح مختلفی در حال انجام است، ولی شیباسوزی گسترده نیازمند تلاش واقعی جامعه شیبا است و اگر اهداف بر طبق برنامه زمان بندی محقق شود، مطمئنا تاثیری بیشتری بر سرنوشت این میم کوین خواهد داشت.

در زمان انتشار این مقاله شیبااینو 0.42 درصد افزایش را تجربه کرده و در قیمت 0.00001252 خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که قیمت شیبا اینو هفته گذشته را با 6.8 درصد افزایش به پایان برده است.

مطالب مرتبط: شیبا با شکست چین لینک و مانا به برترین دارایی نهنگ‌های اتریوم تبدیل شد

در حال حاضر قیمت شیبا اینو در زیر مقاومت مهم 0.0000013 در حال نوسان است و حجم بازار 6,872,963,283 دلاری آن جایگاه 15 ام را در کل بازار برایش به ارمغان آورده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله پیش بینی و تحلیل ارز دیجیتال شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *