آیا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، روند قیمت مانا را تغییر خواهد داد؟

آیا میانگین متحرک نمایی 50 روزه، روند قیمت مانا را تغییر خواهد داد؟ | همتاپی

قیمت مانا حدود دو ماه بین سطوح 1 دلار و 0.75 دلار در حال نوسان می‌باشد، که نشان‌دهنده روند خنثی رمزارز MANA است. با این حال، در 25 ژوئیه، قیمت این کوین 5.6 درصد کاهش یافته است و کندل ستاره شامگاهی را در مقاومت 1 دلار نشان می‌دهد. این وضعیت ممکن است چرخه نزولی دیگری را در این محدوده ایجاد کند، که به معنای ادامه فاز ادغام برای چند روز دیگر است.

قیمت مانا، ارز دیجیتال دیستنرالند، از سطح مقاومت 1 دلار به میزان 11.5 درصد کاهش یافته است. کندل‌های نزولی در قیمت 1 دلار، روند کاهشی قیمت مانا را تشدید می‌کنند. با این حال میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50) تلاش می‌کند یک بازگشت صعودی را در این محدوده برای مانا ایجاد کند.

پس از ناکامی مانا (Mana) ‌در عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه در قیمت 1.37 دلار، قیمت مانا طی یک روند نزولی بین ماه مه و ژوئن به 0.76 دلار سقوط کرد. طی این دو ماه، روند نزولی، تحت تأثیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، باعث سقوط 42 درصدی قیمت این ارز دیجیتال شد.

نمودار روزانه قیمت دیسنترالند (مانا) به تتر | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه قیمت دیسنترالند (مانا) به تتر. منبع: تریدینگ ویو

با این حال، روند قیمت تغییر کرد و در محدوده بین 0.76 دلار و مقاومت روانی 1 دلار قرار گرفت. قیمت مانا آزادانه در اطراف میانگین‌های متحرک در محدوده حرکت می‌کند، اما بازگشت نزولی اخیر که در این محدوده اتفاق افتاد، تلاش می‌کند تا در EMA 20 روزه حمایت شود.

در حال حاضر، احساسات کلی حاکی از سقوط قیمت به 0.76 دلار است که به عنوان سطح حمایت نهایی برای شروع مجدد چرخه صعودی عمل می‌کند. بازگشت قیمت بالاتر در دو کندل روزانه قبلی، از ادامه روند نزولی پشتیبانی می‌کند.

اگر قیمت‌ها از میانگین متحرک حمایتی یک برگشت صعودی داشته باشند، جهش قیمت به بالای محدوده ادغام می‌تواند با مقاومت 1.12 دلار روبرو شود. با این حال، شکست سطح مقاومت می‌تواند پتانسیل رشد 12 درصدی را به همراه داشته باشد.

برعکس، از دیدگاه نزولی، سقوط سطح حمایت 0.76 دلار می‌تواند منجر به ادامه روند نزولی تا 0.61 دلار شود.

تحلیل قیمت مانا با استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور شاخص حرکت جهت‌دار (DMI): خطوط DI، تراز صعودی را با خط در حال افزایش ADX حفظ می‌کنند که نشان‌دهنده افزایش حرکت روند است.

شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) حالت نزولی را نشان می‌دهد و با سرعت به منطقه اشباع خرید سقوط می‌کند تا میانگین متحرک ساده (SMA) 14 روزه و خط میانی را آزمایش کند.

سطح مقاومت کلیدی: 18.15 دلار، 24 دلار

سطح حمایت کلیدی : 15.24 دلار، 12.46 دلار

در زمان انتشار مقاله، طبق گزارشِ کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، مانا با قیمت 0.8625 دلار خرید و فروش می‌شود که طی 24 ساعت گذشته، به میزان 5.56 درصد کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار مانا، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت مانا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش مانا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *