تعداد هولدرهای شیبا همچنان در حال افزایش است

تعداد هولدرهای شیبا همچنان در حال افزایش است | همتاپی

بر اساس گزارشی که اخیراً منتشر شده، تعداد هولدر‌های ارز شیبا اینو ساعت به ساعت در حال افزایش است و تاکنون با نزدیک شدن به مرز 2 میلیون آدرس (2میلیون دارنده منحصر به فرد)، به بالاترین حد خود رسیده و طی یک ساعت گذشته، تعداد 1064 کاربر جدید به جرگه هولدرهای این ارز پیوستند.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط حساب توییتری letsburnshiba، تعداد کیف‌ پول‌های ارز شیبا اینو رو به افزایش است. بر اساس این توییت، تاکنون تعداد کل هولدرهای این ارز به عدد 1,989,215 رسیده است. و این عدد رشد بیش از یک میلیون آدرس را به نسبت هفته گذشته که تعداد آنها 1,182,817 بود، نشان می‌دهد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این جریان حاکی از آن است که علاقه بلندمدت به این دارایی دیجیتال، ثابت باقی ‌مانده و حتی با وجود کاهش شدید قیمت ارز شیبا، میزان علاقه به آن همچنان رو افزایش است.

شیبا (Shib)؛ ارز محبوب نهنگ‌ها برای هولد کردن

طبق داده‌های سایت WhaleStats که 100 کیف پول برتر را در بلاکچین‌های مختلف از جمله اتریوم و BNB Chain  را دنبال می‌کند، در حال حاضر شیبا اینو مجدداً به عنوان بیشترین میزان هولدینگ نهنگ‌ها از لحاظ ارزش دلاری شناخته می‌شود.

میزان دارایی‌های شیبای نهنگ‌های اتریوم دوباره به بالای سطح 500 میلیون دلار بازگشته است. در زمان نگارش این مقاله، نهنگ‌ها مقادیر شیبایی به ارزش 525,200,856 دلار را در اختیار دارند که این مقدار تعداد 48,674,778,127,896 واحد شیبااینو بوده  و 13.55 درصد از پرتفوی نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

متیک (MATIC)؛ بیشترین ارز معامله شده توسط نهنگ‌ها 

همچنین داده‌های سایت WhaleStats نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته بزرگترین سرمایه‌گذاران در شبکه اتریوم، مجموعاً 17,108,822 واحد از ارز ماتیک را خریداری کرده‌اند که این میزان معادل 10,348,876 دلار است.

خرید این مقدار از ارز ماتیک، تنها طی چهار نقل و انتقال انجام شده است. در عین حال، در حالی که شیبا جایگاه نخست هولد کردن را در میان نهنگ‌های اتریوم (از لحاظ ارزش دلاری) در اختیار دارد. توکن اصلی شبکه پولیگان(Polygon) یعنی ماتیک، به ارزی تبدیل شده که بیشترین میزان معامله را در بین 100 نهنگ برتر اتریوم داشته است.

مطالب مرتبط: افزایش ۲۸.۶۱ درصدی قیمت شیبا اینو؛ آیا افزایش قیمت شیبا ادامه خواهد یافت؟

در لحظه انتشار این خبر قیمت شیبا به دلار در حوالی 0.00001153 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 47.95 درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *