سوزاندن شیبا از طریق ویژگی صوتی (Audible) آمازون

سوزاندن شیبا از طریق ویژگی صوتی (Audible) آمازون | همتاپی

حساب رسمی توییتر شیبا سوپر استور (shib_superstore) که توکن سوزی‌های تراویس جانسون (Travis Johnson)، توسعه دهنده بلاکچین، را از طریق فروشگاه آنلاین بازی‌ به صورت ماهیانه گزارش می‌دهد، از فرصت جدید توکن سوزی شیبا با مشارکت آمازون، غول تجارت جهانی، خبر داد.

پیش از این، تراویس جانسون اعلام کرد، که فروشگاه آنلاین او که کالاهایی با نام تجاری شیبااینو‌‌ (SHIB) را از طریق برنامه همکاری با آمازون می‌فروشد، به او این امکان را می‌دهد تا میزان شیبای بیشتری را نسبت به روال شیبا سوزی قبلی‌اش بسوزاند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

برنامه شیبا سوزی که با مشارکت آمازون انجام می‌شود

تراویس جانسون می‌گوید آمازون اکنون به همه این فرصت را می‌دهد، که با فعال نمودن آزمایشی ویژگی جدید آمازون موسوم به Audible، مبلغ 5 دلار جایزه بگیرند، که با آن می‌توان ۵۰۰ هزار توکن شیبااینو را از چرخه عرضه حذف کرد.

ویژگی رایگان سیستم صوتی آمازون که مجموعه بزرگی از کتاب‌های صوتی از کلاسیک تا مدرن را شامل می‌شود، می‌توان به مدت یک ماه استفاده کرد و اگر مایل به استفاده نباشید می‌توانید اشتراک رایگانتان را حذف کنید.

تراویس با به اشتراک گذاشتن لینک رفرال فعال‌سازی نسخه آزمایشی Audible، از آمازون کمیسیون دریافت می‌کند. تراویس تاکید کرده است، که از مبالغ این کمیسیون، برای توکن سوزی شیبا استفاده خواهد کرد و هم اکنون با ۱۰ دلاری که برای ثبت نام دریافت کرده  قصد دارد ۱ میلیون توکن شیبا بسوزاند.

او همچنین اظهار داشت، که اگر تعداد ثبت‌نام‌ها از طریق لینک رفرال او به  ۱۰۰ عدد یا ۱۰۰۰ عدد و یا حتی ۱۰،۰۰۰ عدد افزایش یابد، مقدار شیبایی که از طریق این ویژگی جدید آمازون می‌تواند سوزانده شود، به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در 20 ژوئن نیز، جانسون طی توییتی اعلام کرد که از نوامبر سال گذشته، موفق شده است در مجموع 2,257,736,799 توکن شیبا اینو به ارزش ۵۵ هزار دلار را بسوزاند. او ضمنا یادآور شد که قیمت شیبااینو در آن زمان ۵۰ درصد از الان بیشتر بوده است. توکن شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است.

بر اساس اطلاعات پلتفرم ردیاب شیباسوزی shibburn.com در ۲۴ ساعت گذشته، پروژه‌های مختلف شیباسوزی موفق شده‌اند مجموعا 110,593,796 عدد از این میم کوین را از عرضه در گردش حذف کنند.۵۰ میلیون توکن از مجموع شیبای سوزانده شده مربوط به دو تراکنش بزرگ بوده است.

وب‌سایت این پروژه همچنین تأکید می‌کند که میزان شیباسوزی این بار 1,405.7 درصد افزایش یافته است.

در لحظه انتشار این خبر قیمت شیبا به دلار در حوالی 0.00001153 در نوسان است، این ارزدیجیتال هفت روز گذشته خود را با 47.95 درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *