بازار خرسی کنونی ارزهای دیجیتال می‌تواند ۸ ماه دیگر طول بکشد

بازار خرسی کنونی ارزهای دیجیتال می‌تواند 8 ماه دیگر طول بکشد | همتاپی

طبق بررسی‌های شرکت گری اسکیل (Grayscale)، کسانی‌که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند احتمالاً هشت ماه دیگر باید منتظر بازار گاوی بعدی باشند. 

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در سایت اینسایت (Insight)، شرکت گری اسکیل با مقایسه بازار خرسی فعلی با سایر دوره‌های قبلی بازار ارزهای دیجیتال، سعی کرده است زمان شروع بازار گاوی بعدی را پیش بینی کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

چرخه‌های بازار ارزهای دیجیتال

شرکت گری اسکیل در اظهارات خود خاطرنشان کرد که دنیای ارزهای دیجیتال نیز مانند بازارهای سنتی به صورت دوره‌ای است. به نظر تحلیلگران اکنون صنعت رمزارزها در حال تجربه بدترین بازار خرسی در تاریخ خود می‌باشد.

مطالب مرتبط: تتر چیست؟

در این گزارش اینطور برآورد شده است که به طور متوسط، دوره‌های بازار رمزارزها ​​چهار سال یا تقریباً 1275 روز به طول می‌انجامد و همچنین افزود که قیمت تحقق یافته بیت کوین، یعنی مجموع ارزش همه خریدها تقسیم بر تعداد بیتکوین‌های در حال گردش، می‌تواند برای محاسبه جدول زمانی چرخه بازار مفید باشد.

این شرکت در گزارش خود اشاره کرده که قیمت تحقق یافته بیت کوین در تاریخ 13 ژوئن 2022 به زیر قیمت بازار رسید و همین امر نشان دهنده شروع بازار خرسی است.

بهترین فرصت خرید ارزهای دیجیتال

استنباط شرکت گری اسکیل از چرخه فعلی بازار که آغاز آن به سال 2020 باز می‌گردد، اینطور بود که اگر چرخه‌های قبلی بازار قبل از بازگشت قیمت تکرار شوند؛ این چرخه می‌تواند کمتر از 250 روز (حدود هشت ماه) بطول بیانجامد. با این حال، این شرکت در گزارش خود آورده است که این نقطه بهترین فرصت خرید ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران می‌باشد.

همچنین این گزارش نشان داد که در سال گذشته حرکت بیت کوین در محدوده بالاترین میزان قیمتی (ATH)، طولانی‌تر از چرخه‌های قبلی بوده است. شرکت گری اسکیل این امر را به رشد روزافزون بازار در چند سال گذشته نسبت داد و افزود که برخلاف چرخه‌های قبلی بازار، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزارزی برای سرمایه‌گذاران خرد و نهادی راحتتر شده است.

اینطور به نظر می‌رسد، چرخه بازار سال 2020 برخلاف رشد و افت شدید قیمت در چرخه‌های قبلی، با ثبت دو سقف قیمتی که مدت آنها بیشتر بوده، مدت زمان بیشتری را در محدوده بالاترین میزان قیمتی گذرانده است. و این امر می‌تواند بخاطر بلوغ رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال باشد که در چرخه‌های قبلی وجود نداشت.

ارز‌های دیجیتال همیشه قوی‌تر از قبل باز می‌گردند

در انتهای گزارش این شرکت آمده است که فارغ از سختی شرایط هر دوره از بازار، در نهایت همیشه صنعت ارز‌های دیجیتال قوی‌تر از قبل، بازگشته است. هر یک از شکست‌هایی که در دنیای رمزارزها اتفاق افتاده به شکل‌گیری این صنعت کمک کرده است. در دوره فعلی پروتکل‌های دیفای به‌روزتری در اختیار کاربران می‌باشد.

البته با وجود همه کاهش قیمت‌ها، لیکوئید شدن‌ها و نوسانات، صنعت ارزهای دیجیتال همچنان به رشد و نوآوری ادامه داده و پیش می‌روند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام دوست عزیز

      دلیل انتخاب این دو برای حالت‌های بازار، به نحوه نبرد و مبارزه آن‌ها بازمی‌گردد. گاو زمان نبرد، شاخ‌هایش را به سمت بالا حرکت می‌دهد که این حرکت رو به بالا در نمودار نشان‌دهنده روند صعودی می‌باشد. خرس نیز در هنگام نبرد، پنجه‌هایش را به سمت پایین به حرکت درمی‌آورد که این حرکت رو به پایین در نمودار نشان‌دهنده روند نزولی است.