احتمال افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ قوت گرفت

احتمال افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتال تا سال 2030 قوت گرفت | همتاپی

طبق گزارش منتشر شده توسط الکس کروگر (Alex Krüger)، اقتصاددان و تحلیلگر در سطح کلان، 500 میلیون سرمایه‌گذار دیگر تا سال 2030 وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهند شد. این گروه از سرمایه‌گذاران جدید با سطوح درآمدی بالا و متوسط، ​می‌توانند منابع جدیدی را برای رشد بازار رمزارزها فراهم کنند.

طبق داده‌های ارائه شده در این گزارش، گروه جدیدی از مشتریان ارزهای دیجیتال در مناطق آسیایی و آفریقایی گسترش پیدا خواهند کرد. پیش از این، اروپا و آمریکا اصلی‌ترین مناطق تأمین‌کننده سرمایه برای بازار رمزارزها بشمار می‌آمدند، در حالی که میزان سرمایه‌گذاران آسیایی همیشه پایین‌تر از این حوزه‌ها بوده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به احتمال زیاد روند صعودی که همه انتظار آن را می‌کشند در سال 2024 توسط سرمایه‌گذاران مناطق آسیایی و آفریقایی آغاز خواهد شد، اما اروپا و آمریکا پس از تسهیل سیاست‌های پولی در سراسر جهان و پایان چرخه افزایش نرخ بهره، همچنان تأثیر زیادی بر رشد قیمت مورد انتظار ما خواهند داشت.

تحلیلگران انتظار دارند که تا سال 2040، شاهد باشند که در این مناطق 500 میلیون نفر دیگر به جمع استفاده کنندگان از ارزهای دیجیتال افزوده شود. اما متأسفانه، با توجه به نوسانات و جوان بودن بازار ارزهای دیجیتال، به سختی می‌توان وقوع چنین امری را پیش بینی کرد.

اتفاقات بازار ارزهای دیجیتال

خوشبختانه، پس از شکسته شدن تعادل بین جایگاه‌های معاملاتی خرید و فروش، بازار ارزهای دیجیتال کمی روی آرامش به خود دید و خرس‌ها ناچاراً سود بیشتری را نصیب افرادی کردند که جایگاه معاملاتی فروش باز کرده بودند.

به طور کلی، حدود یک هفته پیش، زمانی که قیمت بیت کوین به طور ناگهانی به زیر 19,000 دلار سقوط کرد، این ارز وارد محدوده اشباع فروش شد. در حال حاضر، بازار منتظر داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کنندگان (CPI) است که بر تصمیم قانون‌گذاران در جلسه آتی کمیته فدرال بازارهای آزاد (FOMC) تأثیرگذار خواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *