تحلیل قیمت ترون: آیا الگوی تقاطع مرگ سقوطِ ترون را تشدید خواهد کرد؟

تحلیل قیمت ترون: آیا الگوی تقاطع مرگ سقوطِ ترون را تشدید خواهد کرد؟

در حالی که خریداران ترون (TRX) در تلاش هستند تا سطح حمایت بالای 0.0575 دلار را حفظ کنند، در تحلیل قیمت ترون، الگوی تقاطع مرگ دیده می شود. 
در هفته گذشته، سقوط بازار ارزهای دیجیتال ضرر زیادی را برای رمزارز ترون (TRX) به همراه داشت و قیمت این ارز دیجیتال را به پایین‌ترین سطح 0.047 دلار رساند. این سقوط تنها در دو هفته، ضرر 45.5 درصدی را ثبت کرد، و نتوانست حمایت 0.057 دلار را حفظ کند. علاوه بر این، قیمت ترون (TRON) در سه روز گذشته تلاش کرده است تا بالای 0.057 دلار خرید و فروش شود که ممکن است باعث ایجاد یک پولبک جزئی شود.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

نمودار روزانه قیمت ترون به تتر. منبع: تریدینگ ویو

نمودار روزانه قیمت ترون به تتر. منبع: تریدینگ ویو

در طی کاهشِ عرضه اخیر، جفت ارز ترون/ تتر (TRX/USDT) از 0.090 دلار به 0.050 دلار سقوط کرد. با این حال، ریجکت شدن قیمت‌های پایین‌تر، روند قیمت را معکوس و قیمت ترون دوباره سطح 0.065 دلار را آزمایش کرد.

ترون شتابِ روند صعودی خود را سریعا از دست داد که منجر به یک روند خنثی (sideways trend) بین 0.057 تا 0.065 دلار شد. کندل‌های روزانه، روند درازمدت را در چند روز گذشته نشان می‌دهند که نمایانگر یک روند غیرقطعی است.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

امروز، کندل روزانه نتوانست قیمت بالاتری را ثبت کند، بنابراین احتمال تشکیل الگوی ستاره صبحگاهی (morning star) در نمودار را خراب می‌کند. این وضعیت، احتمال روند صعودی را کاهش داده و نشان‌ می‌دهد، احتمالا روند نزولی به کمتر از 0.050 دلار می‌رسد.

کاهش قیمت ترون از سطح مقاومت روانی 0.050 دلار، قیمت این ارز دیجیتال را به مرز 0.046 دلار خواهد رساند.

برعکس، با نگاهی خوش‌بینانه، یک روند صعودی می‌تواند قیمت ترون را به 0.7 دلار برساند که جهش قیمت 13.8 درصدی را به همراه خواهد داشت.

بررسی اندیکاتور تکنیکال در نمودار قیمت ترون

در حالی که قیمت ترون حمایت 0.0576 دلار را حفظ می‌کند، شیب روزانه اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه اشباع فروش در حال خارج شدن است، که این امر موجب پولبک صعودی در کوتاه مدت خواهد شد.

با این حال، در هفته گذشته کاهش قیمت ترون اندیکاتور میانگین متحرک را پشت سر گذاشت. علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 و 200 روزه، در نزدیکی الگوی تقاطع مرگ است که از فروشِ بیشتر در بازار حمایت می‌کند.

سطوح مقاومت ترون: 0.067 دلار و 0.075 دلار

سطوح حمایت ترون: 0.057 دلار و 0.05 دلار

مطالب مرتبط: ترون ۷۰۰ میلیون دلار برای پشتیبانی از استیبل کوین USDD اختصاص می‌دهد

در حال حاضر، حجم معاملات 24 ساعته ترون معادل 859.2 میلیون دلار است که افزایش 7 درصدی را نشان می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *