علت خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده شیبا اینو چیست؟

علت خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده شیبا اینو چیست؟ | همتاپی

رشد سریع اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) و شیبا ریوم (Shibarium)، بلاک چین لایه 2 آینده شیبااینو، علت اصلی خوشبینی سرمایه گذاران نسبت به آینده اکوسیستم شیبااینو است.

 اخیرا صرافی فیلیپینی Coins.ph، نیز در حال برنامه‌ریزی برای لیست کردن شیبااینو در پلتفرم خود است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اخیراً، طی یک رای‌گیری در جامعه شیبا‌ مقرر شد، با هدف اطمینان از پایداری محیط شیباریوم، به هریک از اعضای جامعه تنها یک توکن حاکمیتی شیبا‌ سواپ (BONE) اختصاص یابد.

شیباسوزی نیز با تمام قوا همچنان ادامه دارد. طی آخرین آمار، پرتال رسمی شیبا بورن (Shibburn) مدعی شد که بیش از ۷۶۷ میلیون توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته با ارسال به آدرس‌های یک طرفه سوزانده شده است. تاکنون حدود ۱.۲ میلیارد توکن شیبااینو در بیش از ۱۰۴ تراکنش سوزانده شده است.

همانطور که اشاره شد بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال فیلیپین (Coins.ph)، در حال برنامه ریزی برای لیست شدن شیبااینو در پلتفرم خود است. با این حال هر چند افزودن شیبااینو به این پلتفرم محقق نشده است ولی این صرافی در توییتی خاطرنشان کرد افزودن شیبااینو به زودی عملی خواهد شد.

قیمت شیبا از زمان بهبودی جزئی بازار ارزهای دیجیتال در ماه جولای، به طور پیوسته در حال افزایش است. و هم اکنون با رشد ۷.۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۵۴ دلار خرید و فروش می‌شود. شیبااینو در یک هفته اخیر نیز رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرده است.

ارزش بازار شیبااینو نیز اخیراً از ۶ میلیارد دلار فراتر رفته و در حال حاضر به ۶.۸۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار شیبااینو نشان می‌‎دهد، که این میم کوین هم اکنون به رمزارزهایی مانند آولانچ و پالیگان نزدیک‌تر شده است.

طبق داده‌های ردیاب نهنگ وال استاتس (WhaleStats)، شیبا امروز یکی از پپرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 500 نهنگ برتر اتریوم بوده‌ است.

مطالب مرتبط: با افزایش ۱۳۷ درصدی میزان توکن سوزی شیبا، ۱۴۰ میلیون شیبا سوزانده شد

بنابراین با وجود قابلیت‌ها و پیشرفت‌هایی که شیبااینو اخیرا تجربه کرده است، احساسات مثبت و خوشبینی سرمایه‌گذاران در مورد آینده و پتانسیل‌های عظیم این میم کوین کاملا طبیعی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: oinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *