افزایش جریان ورودی اتریوم به صرافی‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

افزایش جریان ورودی اتریوم به صرافی‌های ارز دیجیتال چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟ | همتاپی

در روز 4 ماه ژوئیه،   اتر بازگشتی کوتاه را به قیمت 1,120 دلار تجربه کرد. جریان ورودی اتریوم به صرافی‌های ارز دیجیتال به طور پیوسته افزایش یافته است و آماده می‌شود تا چند سقف قیمتی را در سال 2022 ثبت کند.

با این حال، مهم است حواستان باشد که با افزایش حجم کوین‌ها در کیف پول ارز دیجیتال صرافی‌ها، ریسک فروش را نیز بالا می‌برد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با توجه به ضعف کلی بازار، عمر این جهش قیمت تازه ممکن است کوتاه باشد. حجم پایین معاملات در طول تعطیلات روز استقلال آمریکا نیز ممکن است در افزایش قیمت آن موثر بوده باشد.

میزان عرضه اتریوم در صرافی‌ها | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

میزان عرضه اتریوم در صرافی‌ها. منبع: سایت Santiment

از سوی دیگر، برخی دیگر بر این باورند که این حرکت نهنگ‌ها ممکن است نشانه‌ای از یک رالی تازه باشد. (منظور این است نهنگ‌ها در حال فریب خرده فروشان هستند) و این امر بیشتر به این خاطر است که اتریوم اکنون بالای قیمت 1,100 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته خرید و فروش می‌شود.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

همچنین در نمودار ساعتی اتر به دلار، در بالای یک مثلث انقباضی کلیدی که حد مقاومت آن نزدیک به 1,075 دلار بود، شکست اتفاق افتاده است؛ که این رویداد به این معنی است که جفت ارز اتریوم به تتر می‌تواند به بالای منطقه مقاومت 1,159 دلاری صعود کند.

نمودار یک روزه اتریوم به تتر | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار یک روزه اتریوم به تتر. منبع: سایت CoinMarketCap

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، حجم معاملات 24 ساعته اتر حدود 86 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر به رقم 15,090,809,8786 دلار رسیده است. هنگامی‌ که به مارکت کپ آن نگاهی می‌اندازیم، اتریوم همچنان دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار است و در حال حاضر مارکت کپ اتر 140,686,074,620 دلار است.

اتر پس از 10.35 درصد افزایش قیمت در روز گذشته، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1,141 دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم همچنین توانست به بالاترین سطح خود در 24 ساعت گذشته یعنی 1,165 دلار برسد.

وقتی به یک تایم فریم بلند‌مدت‌تر نگاهی می‌کنیم، می‌بینیم اتر در هفت روز گذشته 3.77 درصد کاهش یافته است.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *