چه زمانی بیت کوین به بالاترین قیمت خود خواهد رسید؟

چه زمانی بیت کوین به بالاترین قیمت خود خواهد رسید؟ | همتاپی

در حالی که قیمت بیت کوین پس از ریزش شدید، کمی بهبود یافته است، کارشناسان معتقدند 5 سال طول می کشد که بیت کوین بتواند به بالاترین قیمت خود برسد.

نهنگ‌ها مشتاق هستند که قیمت بیتکوین را بالاتر ببرند و این امر یک خوشبینی را در چارت قیمتی بیتکوین به وجود آورده است. معیارهای زمان بندی شده دو ریزش قبلی بیت کوین  نشان می‌دهد که احتمالا ریزش شدید بیتکوین را پشت سر گذاشته ایم.

بیت کوین پس از سقوط تا سطح قیمتی 17,700 دلار مجددا به بالای 20,000 دلار رسید و این سطح قیمتی را می‌توان یک سطح حمایت روانی و کلیدی در نظر گرفت. این بهبود نسبی قیمت بیتکوین احتمالا توجهات را به فرصت‌های خرید بیت کوین جلب کرده است؛ علی رغم آن، تحلیلگران بر این باورند که ممکن است ماه‌ها و یا سال‌ها طول بکشد تا بزرگترین ارز دیجیتال بازار به بالاترین قیمت خود برسد.

در بازار خرسی فعلی، ارزش بازار به ارزش واقعی 365 روزه (MVRV 365D)، یک معیار کلیدی برای مشخص کردن انتهای چرخه حرکتی بیت کوین است. شاخص MVRV صرفا یک معیار نسبی است که ارزش بازار و ارزش واقعی بیتکوین را تا زمانی که دارایی کمتر از ارزش منصفانه معامله شود را باهم مقایسه می‌کند و این معیار در بازارهای اسپات (spot) برای مشخص کردن پیوت‌ها استفاده می‌شود.

سایت آماری سنتیمنت (Santiment) یک پلتفرم تحلیلی بیت کوین است که (MVRV 365D) بیتکوین را ردیابی و تحلیل می‌کند و به تحلیلگران کمک می‌کند تا بتوانند انتهای چرخه بیتکوین را پیدا کنند؛ در ژانویه 2015 این معیار (MVRV 365D) تا 56.85- درصد کاهش یافت که پایان بازار نزولی را نوید می‌داد، در چرخه بعدی بیتکوین در دسامبر 2018 این معیار به 55.62- درصد کاهش یافت که پایان چرخه نزولی را نشان می‌داد و پس از آن چرخه صعودی آغاز شد.

در ماه ژوئن 2022 (MVRV(365D تا 50.09- درصد کاهش یافت، در حال حاضر این معیار در 48.23- درصد قرار دارد و این امر باعث می‌شود که تحلیلگران بر این باور باشند که اتفاقات بد را از سر گذرانده‌ایم و قیمت بیتکوین احتمالا بهبود پیدا می‌کند.

خوشبینی مجددی در بین معامله گران در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد زیرا حامیان بیت کوین در 4 ژوئیه 2022 علائم مثبتی را در دارایی های خود مشاهده کردند که این خوشبینی معمولا در اوایل هفته به وجود می آید و در نتیجه این خوش‌بینی قیمت بیتکوین پس از رسیدن به سطح 20,000 دلار شروع به تثبیت کرد.

جالب اینجاست که در 4 ژوئیه 2022 حجم زیادی از پوزیشن‌های لانگ (Long) در صرافی‌ها باز شدند که این امر خوش بینی معامله گران و انتظار افزایش قیمت در دارایی‌های آن‌ها را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط: سرمایه گذاری سه ساله روی بیت کوین سودآور خواهد بود

Big Chest یک تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال از فالوورهای توییتر خود پرسید که آیا بیت کوین به بالاترین سطح قیمتی خود در 5 سال آینده خواهد رسید یا خیر؟؛ بیش از 71 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی پاسخ مثبت دادند که نشان‌دهنده چشم انداز نزولی بلند مدت بیتکوین است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *