آیا قیمت بیت کوین (BTC) به ۲۸ هزار دلار می‌رسد؟

آیا قیمت بیت کوین (BTC) به 28 هزار دلار می‌رسد؟ | همتاپی

بیتکوین (BTC)، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، از ابتدای سال جاری در تلاش است تا قیمت خود را حفظ کند. بیت کوین در 30 روز گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است. کارشناسان اشاره می‌کنند که این روند صعودی ممکن است در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

چگونه قیمت بیتکوین (BTC) می‌تواند به 28 هزار دلار جهش کند؟

قیمت بیت کوین در دو هفته گذشته در نزدیکی سطح 24 هزار دلار قرار داشت. پس از آزمایش این منطقه، قیمت این ارز دیجیتال به سقف جدید یعنی 24,666 دلار رسید، اما به سرعت به سطح 23 هزار دلار کاهش یافت.

قیمت بیتکوین در 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد افزایش یافته است، که این تغییر مثبت می‌تواند تاثیری بر تصمیمات مربوط به خرید بیت کوین داشته باشد. در زمان نگارش این مقاله، بیتکوین با قیمت متوسط 23,416 دلار خرید و فروش می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز با بیش از 4.75 درصد افزایش به 28.6 میلیارد دلار رسیده است.

یک کارشناس اشاره می‌کند که قیمت 20,700 دلار اکنون یک سطح مهم است. اگر قیمت بیتکوین از این سطح سقوط کند، نشان‌دهنده ادامه روند نزولی به سمت کف پایین‌تر است.

هم‌زمان، سطح 23 هزار دلار اکنون به عنوان مقاومت برای بیت کوین عمل می‌کند که می‌تواند به سطح حمایت مستحکمی برای این هفته تبدیل شود. اگر بیتکوین بتواند سطح فعلی قیمت را حفظ کند، این وضعیت می‌تواند بیتکوین را دوباره به سوی سطح 24 هزار دلار سوق دهد. این افزایش قیمت ممکن است بتواند به سوی سطح 27 تا 28 هزار دلار ادامه پیدا کند.

ژوئیه، تا کنون بهترین ماه برای بیت کوین (BTC) در سال 2022 بوده است

طبق گزارش آرکین (Arcane)، بیتکوین در ماه گذشته از فشار شدید فروش رها شد. در ماه ژوئیه، قیمت این ارز دیجیتال بازدهی ماهانه حدود 16.6 درصد را به ثبت رساند. این گزارش اشاره کرد که این بالاترین بازدهی از اکتبر 2021 بوده است.

به غیر از ژوئیه، ماه‌های فوریه و مارس نیز از اکتبر 2021 به ترتیب 12 و 5 درصد رشد مثبت بیتکوین را ثبت کرده‌اند. هم‌زمان، ژوئن بدترین ماه در تاریخ بیتکوین بوده است.

این گزارش نشان می‌دهد که این تغییر ناگهانی در حرکت بیتکوین، نتیجه مستقیم بهبود اندک بازار سهام است. بیتکوین (BTC) در 18 ژوئن به پایین‌ترین سطح قیمت رسید. این رویداد، پس از سقوط بازار سهام و صعود دوباره آن رخ داد.

مطالب مرتبط: تحلیل بیت کوین: آیا روند نزولی قیمت بیتکوین ادامه دارد؟

با این حال، اتریوم (ETH) افزایش بیش از 57 درصدی را به دنبال پیش بینی انتقال آن به الگوریتم اثبات سهام ثبت کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *