آموزش نحوه معامله ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی | همتاپی

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اموزشی، انتخاب یک رمزارز مناسب و بررسی و تجزیه و تحلیل قیمت آن، نوبت خرید ارز دیجیتال موردنظر و ورود به بازار ارزهای دیجیتال است.

در این ویدئو قصد داریم نحوه‌ خرید ارز دیجیتال در سامانه همتاپی را به شما آموزش دهیم.

برای خرید ار‌ز دیجیتال ابتدا می‌بایست  ولت ارزدیجیتالِ تومانی خود را مطابق ویدئو آموزشی قبلی (نحوه افزایش موجودی تومانی)، افزایش دهید.

خرید تتر در همتاپی

پس از ورود به پنل کاربری و افزایش موجودی تومان حساب کاربری خود می‌توانید نسبت به خرید بیت کوین، خرید تتر،  خرید ارز ترون و دیگر ارزهای دیجیتال در سامانه معاملات همتاپی اقدام نمایید. 

خرید و فروش سریع ارز دیجیتال در همتاپی 

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال در صرافی همتاپی می‌بایست از قسمت داشبورد روی گزینه خرید و فروش سریع کلید کنید و در مرحله بعدی گزینه خرید از ما را انتخاب نمایید. 

در این مرحله می‌بایست ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، انتخاب کنید (برای مثال بیت کوین) 

در مرحله بعد مقدار مورد نظر خود را به صورت مقدار مشخصی از ارز دیجیتال و یا معادل تومانی آن را، وارد نمایید.

ضمنا اگر قصد داشته باشید کل موجودی تومانی خود را برای خرید ارز مورد نظر انتخاب کنید، می‌توانید از گزینه Max استفاده نمایید.

همانطور که در ویدئو مشاهده می­‌کنید، در این مرحله حداقل مقدار خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر شما نمایش داده شده است. این بدین معناست که شما امکان ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال کمتر از مقدار ذکر شده را در سامانه همتاپی نخواهید داشت.

در قسمت بعدی، قیمت خرید هر بیت کوین، موجودی کیف پول تومانی شما، مقدار دریافتی شما و موجودی کیف پول همان ارز (بیت کوین) برای شما قابل مشاهده می­‌باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید مقدار دریافتی شما دقیقا با مقدار ارزی که برای خرید وارد کردید یکسان است و این بدین معناست که شما برای خرید ارزهای دیجیتال هیچ کارمزدی به سامانه همتاپی پرداخت نمی­‌کنید و قطعا معامله پرسودتری خواهید داشت.   

در ادامه برای خرید ارز دیجیتال بایستی کیف پول مربوط به آن در سامانه همتاپی را ایجاد کنید. برای انجام این کار می‌بایست روی گزینه ایجاد کیف پول و سپس روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.

در این مرحله اطلاعات مربوط به سفارش شما نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل نام ارز دیجیتال، مقدار خرید، مقدار دریافتی، مبلغ قابل پرداخت و قیمت تمام شده ار‌ز دیجیتال انتخابی شما می­‌باشد. اگر اطلاعات نشان داده شده نیاز به ویرایش داشت روی گزینه ویرایش کلیک کنید و تغییرات مدنظر خود را لحاظ نمایید و مجدد روی گزینه ثبت سفارش خرید کلیک نمایید.

و در صورت تایید اطلاعات ارائه شده روی گزینه تایید و ثبت سفارش کلیک کنید.

پس از تایید و ثبت سفارش، پیام خرید ارز با موفقیت انجام شد نمایش داده می­‌شود که به منزله تایید سفارش خرید رمزارز توسط شما در سامانه معاملات همتاپی می‌­باشد.

و همچنین از قسمت کیف پول و بخش موجودی کیف پول می­‌توانید مقدار موجودی ارز خریداری شده خود را مشاهده کنید.در این مرحله شما می‌توانید با مراجعه به قسمت تاریخچه معاملات، جزئیات سفارش خرید ارز دیجیتال خود را مشاهده کنید. در قسمت آخرین معاملات و تراکنش­‌ها، بخش خرید و فروش، نام ارز، مقدار ارز خریداری شده، مبلغ قابل سفارش، قیمت واحد هر ارز در زمانی که خریداری کردید و تاریخ معامله را به شما نشان می‌­دهد.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام دوست عزیز

      ارزهایی که در حال حاضر در سامانه همتاپِی پشتیبانی می شود:
      BTC بیت کوین
      USDT تتر
      ETH اتریوم
      BCH بیت کوین کش
      LTC لایت کوین
      LINK لینک
      TRX ترون
      SHIB شیبا
      MANA مانا
      UNI یونی سواپ
      MATIC ماتیک
      سایر ارزهای دیجیتال نیز در آینده‌ای نزدیک اضافه خواهد شد.

    1. سلام دوست عزیز

      در حال حاضر کمترین حجم معاملات و مبلغ قابل خرید در صرافی ارز دیجیتال همتاپی معادل ۱۲ تتر می‌باشد

  1. با سلام.برای خرید ارز دیجیتال در صرافی شما بایستی حتما تومان به تتر تبدیل و بعد خرید انجام شود یا لازم نیست و با ریال هم می شود.ممنون

    1. باسلام دوست عزیز
      خیر نیازی به تبدیل نیست و شما میتونید با ریال هم ارز دیجیتال مورد نظرتون رو مطابق ویدئو خریداری کنید.

  2. سلام من خارج از ایران هستم. آیا میتوانم خرید فروش ارز دیجیتال را شروع کنم؟ یا حتما باید در ایران باشم؟

    1. سلام دوست عزیز

      در صورتی که مدارک هویتی و حساب در بانک‌های ایران با رمز پویا فعال داشته باشید میتوانید مراحل احراز هویت و بعد خرید و فروش را انجام بدهید